تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرایط پیچیده مهاجم بارسا در نقل و انتقالات

ورزش سه: پاکو آلکاسر، مهاجم بارسلونا که در برنامه های ارنستو والورده جایی ندارد، در چند روز آینده باید تکلیفش را مشخص کند.

 تا به امروز، پیشنهاداتی برای او وجود داشته ولی هیچ پیشنهادی به مراحل پایانی نرسیده و با توجه به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی در انگلیس و ایتالیا، کار انتقال او دشوار تر شده است. پیشتر، والنسیا، بتیس و آلاوس به دنبال جذب او بوده اند و حالا این آلکاسر است که باید تصمیم نهایی را در این امر بگیرد.

شرایط پیچیده مهاجم بارسا در نقل و انتقالات

در حال حاضر مشخص نیست که بارسلونا قصد دارد به مونیر اعتماد کند و به حضور او در بارسا ادامه دهد و درها را به روی آلکاسر باز کند و یا قصد دارد آلکاسر را به عنوان مهاجم دوم حفظ کند. اما موضوع جدایی او بیش از پیش شنیده می‌شود و به نظر قطعی خواهد بود. البته هیچ باشگاهی تمایل ندارد رقم درخواستی بارسا را بپردازد و احتمالا انتقال او به صورت قرضی خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرایط پیچیده مهاجم بارسا در نقل و انتقالات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..