تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدام خطرناک پدر و پسر در میان شعله‌های آتش +فیلم

اقدام خطرناک پدر و پسر در میان شعله‌های آتش +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک پسر آمریکایی به همراه پدر 70 ساله‌اش برای تفریح پارک ملی گلسیر ایالت مونتانا رفته بودند ولی در راه برگشت ناگهان با آتش‌سوزی در جنگل مواجه شدند.

زمانی که جاستین و پدرش در راه برگشت از جنگل بودند با شعله‌های آتش روبه‌رو شدند و با دستپا‌چگی به جای دور شدن از آتش با شتاب به سمت آن رفتند. هم زمان با رانندگی وحشت زده پسر، پدر با صحبت کردن برای آرام کردن فرزندش تلاش می‌کند. با نزدیک‌تر شدن شعله‌های آتش به خودرو، فضای داخل اتومبیل گرمتر می‌شود و بر وحشت پدر و پسر می‌افزاید.

در نهایت جاستین و پدرش که خود را در محاصره شعله‌های آتش می‌یابند تصمیم می‌گیرند با پوشیدن دستکش‌های ضد آتش خودرو را رها کنند و پناهگاهی مناسب برای در امان ماندن از شعله‌‌های آتش بیابند. پس از چند ساعت دو تن از محیط‌بانان پارک، پدر و پسر را در دریاچه پیدا و با قایق به محلی امن منتقل می‌کنند. در پی این آتش‌سوزی حدود 7800 هکتار از جنگل‌های پارک ملی گلسیر سوخت.

در ادامه فیلم این حادثه را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید: زیر گرفتن چهار نفر پس از تصادف در مسابقه اتوموبیل رانی + فیلم

انتهای پیام/

آتش‌سوزی در جنگل پسر و پدر 70 ساله را غافلگیر کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدام خطرناک پدر و پسر در میان شعله‌های آتش +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..