تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خوابیدن به چپ در بارداری، جنین طوریش نمیشه؟

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: من یه مشکل بزرگ دارم ، احساس می کنم بچم سرش توی پهلوی چپمه بعد موقع خواب دکترم گفته بود به پهلوی چپ بخوابم ، الان که به پهلوی چپ می خوابم  احساس میکنم به بچه فشار میاد داره له میشه می ترسم چیکار کنم به کدوم طرف بخوابم ؟؟؟ درضمن هفته ۲۴ ام

پاسخ دکتر شهرزاد فتحی، متخصص زنان و زایمان: 

بهترین مدل خوابیدن، خوابیدن به پهلوی چپ است. چون خوابیدن روی پهلوی راست باعث فشار آمدن به عروق رحمی و فشار روی رحم می شود. چون رحم قرینه نیست و خونرسانی اش یکسان انجام نمی شود. اگر خانم باردار به پشت یا به سمت راست بخوابد، خونرسانی ضعیف می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خوابیدن به چپ در بارداری، جنین طوریش نمیشه؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..