تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طهرانچی جایگزین رهبر شد

وی ادامه داد: به طورطبیعی طهرانچی به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی خواهد شد تا ریاستش تایید شود؛ بنابراین خبر برخی رسانه‌ها که با هر انگیزه‌ای نام بنده را به عنوان گزینه احتمالی مطرح کرده اند، صحت ندارد و بیشتر جنبه ژورنالیستی و بازار گرمی برای خودشان و تضعیف دانشگاه آزاد اسلامی دارد. صراط:

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی گفت: خبر برخی رسانه‌ها که با هر انگیزه‌ای نام بنده را به عنوان گزینه احتمالی مطرح کرده اند، صحت ندارد.

سیدمحمد حسینی، دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان،با اشاره به انتخاب طهرانچی به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد گفت: طهرانچی بنا به مصلحت و براساس تصمیم هیأت امنای دانشگاه آزاداسلامی جایگزین رهبر شد و بلافاصله کار خود را به عنوان سرپرست دانشگاه آغاز کرد.

وی ادامه داد: به طورطبیعی طهرانچی به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی خواهد شد تا ریاستش تایید شود؛ بنابراین خبر برخی رسانه‌ها که با هر انگیزه‌ای نام بنده را به عنوان گزینه احتمالی مطرح کرده اند، صحت ندارد و بیشتر جنبه ژورنالیستی و بازار گرمی برای خودشان و تضعیف دانشگاه آزاد اسلامی دارد.

حسینی در پایان ضمن تشکر از زحمات ارزنده  رهبر که منشا تحولاتی دراین مدت شدند، اظهار کرد: برای طهرانچی آرزوی توفیق داریم و آمادگی کانون دانشگاهیان ایران اسلامی برای هر نوع همکاری و ارائه نظرات کارشناسی درمسیر ارتقاء جایگاه علمی وفرهنگی دانشگاه را اعلام می‌داریم. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طهرانچی جایگزین رهبر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..