تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرهنگ حسینی(ع) کشور ما را از بسیاری از آسیب ها دور کرده است

فرهنگ حسینی(ع) کشور ما را از بسیاری از آسیب ها دور کرده است

به گزارش ایکنا از گیلان، رضا اسلامی، فرماندار شهرستان سیاهکل امروز، 29 مرداد در جلسه مشترک گرامیداشت هفته دولت، هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی(ع)، این ایام را فرهنگ ساز توصیف کرد و گفت: از همه مدیران شهرستان می خواهیم با کمک مردم تلاش کنند این ایام به صورت ویژه و باشکوه گرامی داشته شود.

وی مراسم اربعین حسینی(ع) را ادامه دهنده راه عاشورا و پاسداشت شهدای کربلا دانست و خاطرنشان کرد: گرامیداشت اربعین حسینی(ع)، هفته دفاع مقدس و هفته دولت یک نعمت برای جامعه ما بوده که امروز به عنوان یک فرهنگ در جامعه ما نهادینه شده است.

این مقام مسئول، با بیان اینکه فرهنگ حسینی(ع) کشور ما را از بسیاری از آسیب ها دور کرده است، متذکر شد: این آسیب ها که هر لحظه کشور را تهدید می کند به وسیله این فرهنگ و آموزه های نشات گرفته از نهضت عاشورا خنثی شده است.

فرماندار سیاهکل، به تمهیدات پیش بینی شده در برگزاری این سه مراسم بزرگ و معنوی اشاره کرد و افزود: همه باید کمک کنند تا مراسم هفته دولت، هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی با شکوه و جلوه خاصی برگزار شود، زیرا دشمنان چشم دیدن موفقیت ها و بزرگی مردم ما را ندارند و امروز به دنبال ضربه زدن به کشور و مردم بزرگوار و قدرشناس هستند.

وی اضافه کرد: امروز در دانشکده های نظامی رشادت های رزمندگان و عملیات های نظامی ایران در هشت سال دفاع مقدس در حال تدریس است که چگونه با امکانات کم در مسائل راهبردی و نظامی موفق شده ایم.

اسلامی، با تبیین و برشمردن دشمنی های برخی از کشورها در هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: این ایام یادآور خاطره هاست و همواره دشمن به دنبال ضربه به مردم می باشد و همانطور که در زمان جنگ از تحویل سیم خاردار نیز به کشور خودداری کردند، امروز با روش های دیگری این هدف را دنبال می کند.

وی با بیان اینکه رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس از کمترین امکانات و تجهیزات و منابع مالی بهترین استفاده را کردند و اجازه ندادند که گوشه ای از خاک ایران توسط کشورهای استعمارگر جدا شود، گفت: مدیران دستگاه های اجرایی نیز باید با تلاش و کار زیاد و پیگیری امور مردم، پاسخی در خور و شان این رشادت ها و جانفشانی ها داشته باشند.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرهنگ حسینی(ع) کشور ما را از بسیاری از آسیب ها دور کرده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..