تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رقابت ورزشکاران ۱۶ رشته ایران در سومین روز

بازی‌های آسیایی جاکارتا؛

نمایندگان ورزش ایران در سومین روز بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا در ۱۶ رشته ورزشی به میدان می‌روند.

رقابت ورزشکاران ۱۶ رشته ایران در سومین روزبه گزارش خبرگزاری صداوسیما، ورزشکاران ایران در سومین روز بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و پالمبانگ فردا در رشته‌های تیراندازی، شنا، تکواندو، تنیس، کشتی فرنگی، ووشو، قایقرانی، تیراندازی با کمان، بسکتبال، دوچرخه سواری، وزنه برداری، پاراگلایدر، کبدی، سوارکاری، والیبال ساحلی و هندبال به میدان می‌روند.

برنامه ورزشکاران ایران در روز سوم:


-در تیرانداز، مسابقات مقدماتی تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت، تپانچه بادی ۱۰ متر و تیراندازی به اهداف پروازی در رشته تراپ ورزشکاران ایران از ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح به میدان می‌روند. رقابت‌های فینال هم از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه آغاز می‌شود.


-در شنا، مسابقات ۵۰ متر آزاد، ۲۰۰ متر قورباغه و ۴۰۰ متر آزاد از ساعت ۶:۳۰ دقیقه آغاز می‌شود و رقابت‌های فینال هم در ساعت ۱۵:۳۰ برگزار خواهد شد.


-در تکواندو، ناهید کیانی در وزن ۴۹- کیلوگرم و پریسا جوادی در وزن ۵۷- کیلوگرم از ساعت ۷ صبح به روی شیاپ چانگ خواهند رفت. مراحل یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال هم از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه آغاز می‌شود.


-در تنیس، دور سوم و انفرادی مردان و بانوان و دور دوم دوبل از ساعت ۸ صبح به وقت ایران آغاز می‌شود.


-در کشتی، نخستین روز رقابت‌های کشتی فرنگی با مسابقات اوزان ۶۰ و ۶۷ کیلوگرم از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه آغاز خواهد شد و در نوبت عصر هم ورزشکاران از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه به روی تشک می‌روند.


-در ووشو، مسابقات بخش تالو (اجرای فرم) از ساعت ۶:۳۰ دقیقه به رقابت می‌پردازند.


-در قایقرانی، مسابقات رشته روئینگ از ساعت ۶:۳۰ دقیقه تا ۱۴:۳۰ دقیقه برگزار می‌شوند.


-در تیراندازی با کمان، ورزشکاران بخش ریکرو مردان و بانوان از ساعت ۵:۳۰ دقیقه به وقت ایران به میدان می‌روند و ادامه مسابقات هم از ساعت ۱۱:۱۵ دقیقه آغاز می‌شود.


-در بسکتبال، نمایندگان ایران در بسکتبال سه نفره بانوان از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه مسابقه دارند.


-در دوچرخه سواری، در بخش کوهستان ماده کراس کانتری رقابت‌های بانوان از ساعت ۶:۳۰ دقیقه و رقابت‌های مردان از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه آغاز می‌شود.


-در وزنه برداری، در گروه A دسته ۶۹ کیلوگرم آغاز مسابقات از ساعت ۱۵ اعلام شده است.


-در پاراگلایدر، خلبانان ایران از ساعت ۵:۳۰ دقیقه به وقت ایران پرواز خواهند کرد.


-در کبدی، ادامه رقابت‌های گروهی از ساعت ۶:۳۰ دقیقه آغاز می‌شود.


-در سوارکاری، شروع مسابقات سوارکاری روز سوم از ساعت ۵:۳۰ دقیقه به وقت ایران اعلام شده است.


-در والیبال ساحلی، مسابقات این رشته فردا از ساعت ۷ صبح آغاز می‌شود.


-در هندبال، مرحله اصلی مسابقات با دو بازی از ساعت ۷ و ۹ صبح پیگیری می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رقابت ورزشکاران ۱۶ رشته ایران در سومین روز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..