تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با گرانفروشانی که جو روانی ایجاد کنند قاطعانه برخورد می‌شود

با گرانفروشانی که جو روانی ایجاد کنند قاطعانه برخورد می‌شودمرتضی حمیدی فرماندار تربت جام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهدگفت:متاسفانه برخی فروشگاه‌ها از عملیات روانی ایجاد شده سو استفاده و گرانفروشی می‌کند‌ که تعزیرات باید با این افراد متخلف برخورد جدی کنند.

وی با بیان اینکه  فروشگاه هایی که جو روانی ابجاد می کنند از آنها نخواهیم گذشت گفت: بازاریان باید همکاری کندو این شرایط می‌گذرد و‌نباید از این اوضاع سواستفاده شودو مدیران باید به وظیفه قانونی و شرعی خود عمل کند.

فرماندار تصریح کرد:اگر با متخلفین و گرانفروشان برخورد نشود اقتصاد ضربه می‌خورد ودر شرایط بحران همه باید همکاری کنند تامردم دچار مشکل نشوند.

حمیدی خاطر نشان کرد:همه باید همکاری کنند تا از این پیچ که دشمن ایجاد کرده و برخی افراد معاند و نا آگاه در داخل سو استفاده کردندعبور کنیم تامشکلی برای کالا‌های اساسی مردم بوجود نیاد.

وی تاکید کرد:افراد زیادی با وجدان در بازار هستند که قیمت‌ها را بالانبردن و با انصافی که دارند کالا‌ها را به فروش می‌رسانندو عده‌ای هم بیش از اندازه گرانفروشی می‌کند که باید با آنان برخورد قاطع توسط تعزیرات انجام گیرد.

انتهای پیام//ز. ج

اظهارات فرماندار تربت جام درباره گرافروشی برخی اصناف



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با گرانفروشانی که جو روانی ایجاد کنند قاطعانه برخورد می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..