تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Dash Quest Heroes v1.4.2 – بازی قهرمانان ماجراجو برای اندروید

بازی Dash Quest Heroes توسط استودیو بازی سازی Tiny Titan Studios در فروشگاه گوگل پلی به صورت رایگان منتشر شده است. این بازی در سبک ماجراجویی می باشد که توانسته با ۵۰۰ هزار دانلود امتیاز ۴٫۳ از ۵٫۰ ار در گوگل پلی ثبت کند. داستان بازی Dash Quest Heroes از این قرار است که سرزمین Solas به چنگ موجود خبیثی بنام Zaru افتاده است و اکنون قهرمانان این بازی که یکی از آنها شما هستید، دور هم جمع شده اید تا جهان را نجات دهید. در این بازی شخصیت های مختلفی وجود دارد که شما می توانید از میان آنها یکی را انتخاب کنید. هر یک از شخصیت ها دارای قدرت و ویژگی های مختلفی میباشد که میتوانید از آن استفاده کرده و دشمنان خود را از پای در آورید.

در این بازی امکان خرید سلاح های مختلف نیز برای شما امکان پذیر میباشد که در چنین شرایطی نیاز به هزینه هایی خواهید داشت که با تمام کردن مراحل و ماموریت های موجود در بازی میتوانید به آنها دسترسی داشته باشید. این بازی از صدا گذاری و گرافیک بسار خوبی برخوردار میباشد که میتوانید بازی را در محیط های متنوعی تجربه کرده و از آن لذت ببرید. شما برای اجرا این بازی به اندروید ۴٫۱ و بالاتر نیاز دارید.

Dash Quest Heroes v1.4.2 Apk + Mod

بازی-dash-quest-heroes-اندروید

اسکرین-شات-بازی-dash-quest-heroes اسکرین-شات-بازی-dash-quest-heroes اسکرین-شات-بازی-dash-quest-heroes info

Become a Legendary Hero and explore a vast world of fantasy adventure in Dash Quest Heroes! The Kingdom of Solas has fallen prey to the fiendish Zaru and it’s up to the Heroes of the world to defeat him. Collect incredible gear and forge new items as you set out on a journey through rolling hills, cryptic caves, shrouded forests and more! Only the mightiest of Heroes will become legend.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Dash Quest Heroes v1.4.2 – بازی قهرمانان ماجراجو برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..