تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Clan Race v1.1.1 – بازی مسابقات موتور سواری برای اندروید

بازی Clan Race توسط استودیو بازی سازی Deemedya INC در فروشگاه گوگل پلی به صورت رایگان منتشر شده است. این بازی در سبک مسابقه ای می باشد که توانسته با ۱ میلیون دانلود امتیاز ۴٫۲ از ۵٫۰ ار در گوگل پلی ثبت کند. شما در این بازی به عنوان یک موتور سوار حرفه ای وارد مسابقات مختلف می شوید و با پیروزی در مسابقات عناوین و مدال های مختلف را برای خود کسب کنید. هرچه عملکرد بهتری در این بازی ثبت کنید امیتاز ها و پول های بیشتری در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

شما در این بازی میتوانید تیم های دو یا چند نفره ای را با دیگر دوستان خود تشکیل داده و برای بدست آوردن پیروزی با دیگر بازیکنان در سراسر جهان به رقابت بپردازید. سفارشی سازی در این بازی به شما این امکان را خواهد داد تا بخش های مختلف موتور و شخصیت بازی را به بهترین و سریع ترین شکل ممکن شخصی سازی کنید تا با قدرت بیشتری وارد میدان مسابقات شوید. شما برای اجرا این بازی به اندروید ۴٫۱ و بالاتر نیاز دارید.

Clan Race v1.1.1 Apk + Data

بازی-clan-race-اندروید

اسکرین-شات-بازی-clan-race اسکرین-شات-بازی-clan-race اسکرین-شات-بازی-clan-race info

You know that feeling when you are pushing the nitro just before the finish line, passing the leading rider just a second before the end and receiving some angry faces from a player in the other side of the world?!
So yes, this is exactly that kind of game!

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Clan Race v1.1.1 – بازی مسابقات موتور سواری برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..