تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ذوب‌آهن شانس آورد می‌تی کومان داور دربی اصفهان بود!

ذوب‌آهن شانس آورد می‌تی کومان داور دربی اصفهان بود!

ورزش > لیگ برتر - به رغم اعتراض ذوب آهن به داوری وحید کاظمی به نظر می رسد اگر کسی معترض باشد ، باید شاگردان امیر قلعه نویی باشند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برخلاف اعتراض های باشگاه ذوب آهن به داوری دربی اصفهان ، تصاویر کارشناسی 90 نشان داد ، دو پنالتی علیه سپاهانی ها در این بازی گرفته نشده است.

درحالی که سعید آذری بعد از بازی انتقاد تندی از قضاوت وحید کاظمی داشت اما تصاویر 90 و نظرات کارشناس این برنامه اقلا نشان می داد اگر هم اشتباهی بوده ، بیشتر به سود ذوب آهنی ها بوده است. هرچند در طول بازی این تیم یک فوتبال بی نظیر را به نمایش گذاشته بود و شاید شایسته باخت در این دربی نبود.

با این وجود آذری باید خوشحال باشد داوری این مسابقه را سوت زد که به گفته او ، می تی کومان بوده است.

4141




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ذوب‌آهن شانس آورد می‌تی کومان داور دربی اصفهان بود!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..