تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




« اتو نازی در بلوار » منتشر شد

اتونازی در بلوار منتشر شد

زهرا اذر نویسنده در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص انتشار اثر جدیدش گفت:  کتاب اولم با عنوان « همه چیز از دور چه زیباست  » مجموعه 14 داستان کوتاه بود که به فاصله کمتر از یک سال از انتشار مجموعه داستان کوتاهم,رمانم را با عنوان « اتونازی در بلوار » در انتشارات اقاپور منتشر کردم.

وی افزود: « اتونازی در بلوار » را در سبک رئالیسم نوشتم این کتاب یک اثر 248 صفحه ای است که به یک مسئله اجتماعی می پردازد.کتاب در واقع درباره دو دختر دهه شصتی است که هر کدام از یک شهر به تهران وارد می شوند .این دو دختر به طور اتفاقی با یکدیگر هم خانه می شوند و برایشان اتفاقاتی رخ می دهد.

این نویسنده درباره شخصیت های رمانش با عنوان « اتونازی در بلوار » اظهار داشت: دو دختر در رمان « اتونازی در بلوار » دو فضا و حال و هوای متفاوت دارند.یکی از آن ها بسیار شوخ،شیطان و اجتماعی است و روحیه فاتح و غالب دارد دیگری روحیه ای مغلوب و سرخورده دارد و همیشه باید تحت لوای یک نفر دیگر باشد تا بتواند گلیم خود را از اب بیرون بکشد این دو دختر با چالش و پیچیدگی هایی رو به رو می شوند و رمان داستان همین چالش ها و پیچیدگی هاست.

اذر با اشاره به رمان در دست نگارشش بیان کرد: هم اکنون با یکی از دوستان اهل قلمم رایزنی می کنم شاید بتوانیم اثری به طور مشترک منتشر کنیم.رمان در دست نگارشم در وادی هنر است چون خودم در زمینه تئاتر و نمایش هم فعالیت می کنم دوست دارم اگر امکانش وجود داشته باشد کتابم را  به صورت نمایش اجرا کنم فعلا نگارش رمانم در مرحله مقدماتی است و سیر داستانی آن را مشخص می کنم  تا بدانم چه اتفاقاتی در این رمان به وقوع بپیوندد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «« اتو نازی در بلوار » منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..