تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبریک به کمیسیون قضایی برای تصویب طرح مبارزه با جرایم اقتصادی +عکس

تبریک به کمیسیون قضایی برای تصویب طرح مبارزه با جرایم اقتصادی + تصویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز گذشته طرح مبارزه با جرایم اقتصادی که در قالب ۵۱ ماده در کمیسیون قضایی مجلس به تصویب رسیده بود، برای بررسی در صحن علنی مجلس به هیأت رئیسه ارسال شد. علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در دوره قبل مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری توئیتر خود نوشت:

"طرح #مبارزه_با_جرایم_اقتصادی بعد از تصویب در کمیسیون قضایی،‌ به صحن علنی مجلس ارسال شد.

باید به کمیسیون قضایی برای این اقدام بزرگ و شایسته در صیانت از اموال مردم و برخورد شفاف و قاطع با مفسدین اقتصادی تبریک گفت و به انتظار نشست تا تصویب آن افتخار #مجلس_دهم شود. ان شاءالله".

تبریک به کمیسیون قضایی برای تصویب طرح مبارزه با جرایم اقتصادی + تصویر

گفتنی است؛ زاکانی نماینده پیشین مجلس مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ریاست کمیسیون بررسی برجام را برای بررسی نتایج و پیامدها بر عهده داشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبریک به کمیسیون قضایی برای تصویب طرح مبارزه با جرایم اقتصادی +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..