تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چیکار کنم نوزادم شیر خودمو بخوره؟

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: نوزادم شیرمو نمیخوره چکار کنم؟ همش با پستونک میخوره‌‌.یا شیرخشک میخوره یا باید شیرمو بدوشم با پستونک بدم بهش. وقتی سینه مو میزارم دهنش خیلی گریه می کنه نمی خوره. الان ۸ روزه به دنیا اومده نمی خوام شیرخشکی بشه.تو روخدا راهنماییم کنید

پاسخ دکتر محمد شریفی، متخصص اطفال:  

 مادر عزیز توصیه می شود که شیرخشک به فرزندتان ندهید و اگر می خواهید بدهید بهتر است شیر و خشک را با شیر خودتان مخلوط کنید تا بو و طعم شیرمادر بگیرد. همچنین نباید با سر شیشه بهش شیر بدهید چون ممکن است عادت کند و توصیه می شود که با سرنگ یا قطره چکان شیر بدهید. همچنین توصیه می شود که شیردهی را در مکانی آرام و با نور کم بدهید و بررسی کنید که به چه صورت شیرخوار بهتر شیر می خورد. برای دادن سینه خود به کودک نباید یکدفعه اصرار کرد و او را ناراحت کرد .بهتر است اگر کودک سینه را نگرفت چند دقیقه بعد دوباره امتحان کرد و در این بین به کودک چیزی ندهید. اگر بینی نوزاد گرفته باشد شیرخوردن را سخت می کند. همچنین اگر سینه تان پر شیر است توصیه می شود ابتدا کمی از شیر را بدوشید و بعد شیر بدهید چرا که جهش شیر می تواند برای شیرخوار آزاردهنده باشد.  



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چیکار کنم نوزادم شیر خودمو بخوره؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..