تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباسازی مدارس در قالب طرح هجرت ۳باهمت بسیجیان دانش آموز هندیجان

مسئول بسیج سازندگی ناحیه سپاه هندیجان از پروژه اقدامات عمرانی و زیبا سازی مدارس شامل رنگ آمیزی و مرمت و تعمیر با همت ۷۰نفر از بسیجیان دانش آموز در ۷مدرسه شهری و روستایی هندیجان در قالب طرح هجرت ۳ با همکاری آموزش و پرورش و حوزه دانش آموزی خبرداد.

پاسدار صادق بحرکانی عصر یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:بسیجیان دانش آموز در طول ۳ماهه تابستان در جهت همکاری با آموزش و پرورش شهرستان اقدامات خوب وتاثیرگذاری همراه با تعمیر و مرمت کلاس های مدارس که نیاز داشتند را با تلاش های مستمر در هوای گرم انجام دادند.

وی افزود :مثل سال های گذشته با تفاهم آموزش و پرورش ک بسیج سازندگی کلاس های مدارس شهری و روستایی هندیجان با هماهنگی و برنامه ریزی همراه با استقبال و پشتکار جهاد گونه بسیجیان دانش آموز با بهترین کیفیت اجرایی شد.

وی بابیان ادامه زیباسازی بقیه مدارس هندیجان گفت:مدارس شهرستان که نیاز به زیبا سازی دارند طبق کارهای بررسی شده با بهره گیری از تمام ظرفیت های بسیج سازندگی انجام میگیرد که تاکنون مفید و تاثیر گذار بود و برای شروع سال تحصیلی دانش آموزان محصل راحت تر در فضای مدارس مشغول به تحصیل خواهند بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباسازی مدارس در قالب طرح هجرت ۳باهمت بسیجیان دانش آموز هندیجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..