تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازی برگشت پرسپولیس با الدحیل یک روز جلو افتاد

با قبول تقاضای ایران برای بازی نکردن در شب تاسوعا

مدیر روابط عمومی پرسپولیس گفت: با پیگیری‌های انجام شده از سوی باشگاه پرسپولیس و کمک فدراسیون فوتبال، مساله برگزاری بازی برگشت با الدحیل در شب تاسوعا حل شد و این بازی یک روز زودتر در تاریخ ۲۶ شهریورماه برگزار می‌شود.

آفتاب‌‌نیوز :

 پندار خمارلو در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، اظهار کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا با توجه به اعلام موافقت باشگاه الدحیل با درخواست باشگاه پرسپولیس برای برگزاری بازی برگشت دو تیم ، یک روز زودتر از زمان اعلام شده موافقت کرد و به این ترتیب، این بازی به جای سه‌شنبه ۲۷ شهریور که شب تاسوعای حسینی بود در تاریخ ۲۶ شهریور برگزار می‌شود.

مدیر رسانه‌یی پرسپولیس اضافه کرد: ما از همان زمان قرعه کشی مسابقات که با این مساله روبه‌رو شدیم، موضوع را مطرح کردیم که در این مسیر روابط بین‌الملل فدراسیون و مهدی تاج هم به کمک آمدند. در ابتدا طرح جابه‌جا شدن بازی رفت و برگشت مطرح بود که مورد موافقت باشگاه و فدراسیون نبود و در ادامه با توجه به اعلام موافقت باشگاه الدحیل، کنفدراسیون با جلو افتادن بازی موافقت کرد تا بازی روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شود. 

مدیر روابط عمومی پرسپولیس افزود: به این ترتیب با توجه به کم شدن فاصله دو بازی، برای جابه‌جایی بازی با نساجی مازندران نیز درخواست ارائه شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازی برگشت پرسپولیس با الدحیل یک روز جلو افتاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..