تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای یک اجبار عجیب (نامه وارده)

آقای وزیر، به وضعیت کارکنان شرکت پست رسیدگی کنید

ما عده‌ای از نیروهای شرکت پست بعد از گذشت حدود 28 سال خدمت صادقانه و با دریافتی حقوق کم، اینک مورد بی‌مهری که نه بی‌احترامی کامل از سوی مسئولان این شرکت قرار گرفته ایم. مسئولان شرکت پست با جلوگیری از ابلاغ حکم سال 97 و با اعمال زور می‌گویند: «مدت دوران سربازی را بخرید تا دو سال زودتر بازنشسته شوید» و اگر این کار را انجام ندهیم مبلغی حدود 10 تا 20 میلیون تومان بابت ضرر و زیانی که به پست زده‌ایم باید به شرکت پرداخت کنیم! حال چطور این ضرر و زیان از طرف ما به پست وارد شده است خدا می‌داند.
اما سؤال اینجاست که وقتی به دلیل بدهی به شرکت هواپیمائی و راه آهن، اضافه کاری شرکت پست به صفر رسید و حق بیمه پرسنل هم کمتر پرداخت شد و این امر باعث شد تا همکاران بازنشسته در سال گذشته با حقوق حدود یک میلیون و 200 هزار تومان آن هم در شرایط اقتصادی فعلی بازنشسته شوند، آیا این ضرر و زیان نیست؟
این چه قانونی است که اضافه کاری ما را نمی‌دهند، ماموریتمان را کمتر از روزهای انجام شده می‌دهند و حق اعتراض هم نداریم و اگر هم اعتراض شود می‌گویند تصمیم هیئت وزیران است! حال چرا این تصمیم فقط در پست اجرا می‌شود؟!
راستی این چه اجباری است که ما باید بیمه دوران سربازی را بخریم؟ ما علاقه‌مندیم طبق قانون تا سقف 30 سال کار کنیم.
در پایان از آقای آذری جهرمی وزیر محترم ارتباطات می‌خواهیم نسبت به این اجبار غیر معقول و وضعیت معیشت کارکنان شرکت پست رسیدگی ویژه نمایند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای یک اجبار عجیب (نامه وارده)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..