تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افشای جزییات فساد در صندوق ذخیره فرهنگیان

رکنا: محمود صادقی نمانیده مردم تهران در مجلس که امروز در پی دستگیری یک کاربر فضای مجازی با انتقاداز بازداشت افشاگر فساد تهدید کرده بود فساد در صندوق ذخیره فرهنگیان را فاش خواهد کرد ساعتی قبل ببخشی از جزییات تحقیق و تفحص مجلس از بانک سرمایه را فاش کرد.

طبق اسناد منتشرشده صادقی، مدعی شده است که بانک سرمایه از چند شرکت که گویا به گروه امامی- هاشمی تعلق داشتند، چندصدمیلیاردتومان طلب داشته و در ازای این مطالبات، املاکی از آن‌ها گرفته که قیمت واقعی شان بسیار کم‌تر از قیمتی بوده که بانک سرمایه براساس آن‌ها بدهی امامی- هاشمی را صاف کرده.
مثلا ارزش یک ملک در خیابان لواسان در حالی که ۲۶میلیارد‌تومان قیمت داشته، ۹۶میلیاردتومان محاسبه شده و ارزش ملک دیگری در همین منطقه در حالی که ۷۲میلیاردتومان بوده، بیش‌از ۲۰۵میلیاردتومان حساب شده. 
گزارش تحقیق و تفحص از بانک سرمایه، قبلا در مجلس خوانده شده‌بود و پرونده تخلفات به قوه‌قضاییه ارسال شده‌‌بود.
طبق قانون Law تنها آن بخش از گزارش که علنا در مجلس ارائه شده، اجازه انتشار عمومی دارد و سایر اجزای پرونده طبق قانون قابل انتشار نیست.
 

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افشای جزییات فساد در صندوق ذخیره فرهنگیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..