تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روز‌های پر خرید و فروش دام در بزرگ‌ترین میدان دام شمال کشور

عرب قائمی مسئول روابط عمومی عشایر گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛گفت: در آستانه عید قربان و تقاضای بالای مردمی، هزار و ۱۰۰ راس دام سبک وارد میدان عرضه دام گنبد کاووس با نام شرکت خدمات دامی وحدت عشایر شد و از لحاظ توزیع دام و سلامت آن‌ها نگرانی وجود ندارد.

وی ادامه داد: گروه‌های سلامت دام به صورت ثابت و سیار در این میدان ضمن ساماندهی و وضعیت ناهنجار فروش دام در حاشیه شهر و کنترل انواع بیماری‌های مشترک انسان و دام با هدف سالم سازی و حفظ محیط زیست و ایجاد بازار مطمئن و تثبیت وضعیت دام فعالیت می‌کنند.


عرب قائمی افزود: طی ۵ ماه اخیر ۱۸۴ هزار و ۵۵۹ راس دام سبک و ۶ هزار و ۳۳۵ راس دام سنگین ازاین میدان توزیع و عرضه شده است.


میدان عرضه دام گنبدکاووس دومین میدان دام مطرح کشور است.


انتهای پیام/م

ورود هزار دام سبک به به میدان عرضه دام گنبدکاووس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روز‌های پر خرید و فروش دام در بزرگ‌ترین میدان دام شمال کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..