تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کسب پنج مدال رنگارنگ تیم ورزش‌های زورخانه‌ای نونهالان کردستان در مسابقات کشوری

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،رقابت‌های پهلوانی و زورخانه‌ای نونهالان کشور با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر در همدان پایان پذیرفت.
در این مسابقات، ۴۰۰ شرکت کننده از ۲۱ استان‌های سراسر کشور به مدت دو در بخش هنر‌های فردی، تیمی زورخانه‌ای به رقابت پرداختند.
هنر‌های فردی در آیتم‌های چرخ تیز، چرخ چمنی، سنگ، کباده، میل بازی و همچنین کشتی پهلوانی نیز در اوزان ۳۰، ۳۵، ۴۲، ۵۰ و ۸۰ برگزار شد.
تیم کردستان در پایان این مسابقات یک نشان طلا، چهار برنز را در رقابت‌های پهلوانی و زورخانه‌ای نونهالان کشور کسب کرد.
ماردین ریشه صاحب و محسن عربیان در کشتی پهلوانی به ترتیب نشان طلا و برنز را بر گردن آویختند، اهورا شریف پوریان در کباده مدال برنز را از آن خود کرد، مهرداد مهردادی و سینا نصیری نیز در بخش سنگ برنز این مسابقات را به دست آوردند.
در نتیجه تیمی، تهران قهرمان تیمی زورخانه‌ای نونهالان کشور شد، خراسان جنوبی به مقام دوم دست یافت، استان‌های یزد و اصفهان مشترکا سوم شدند.
تیم کردستان به سرپرستی سوران اله مرادی و مربیگری فرزاد قادری طی روز‌های ۲۷ و ۲۸ مردادماه در رقابت‌های پهلوانی و زورخانه‌ای نونهالان کشور شرکت کرد.
انتهای پیام/م

پنج مدال رنگارنگ دست آورد تیم ورزش‌های زورخانه‌ای نونهالان کردستان در رقابت‌های کشوری



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کسب پنج مدال رنگارنگ تیم ورزش‌های زورخانه‌ای نونهالان کردستان در مسابقات کشوری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..