تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزش باد شدید در روزهای آینده در قم

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم عنوان کرد؛

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛محمدرضا قاضی  رئیس اداره پیش ‌بینی هواشناسی قم با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی گفت: امروز آب و هوای استان صاف در برخی از ساعات همراه با وزش باد است.

وی با بیان اینکه امروز حداقل و حداکثر دمای قم 22 درجه و 38 درجه است، ادامه داد : امروز جهت وزش باد در قم شرقی و با حداکثر سرعت 45 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم اضافه کرد: براساس پیش بینی فردا جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعت 50 کیلومتر بر ساعت خواهد بود، فردا حداقل و حداکثر دما در قم 18 درجه و 38 درجه است، همچنین آب و هوای استان صاف در برخی ساعات همراه با وزش باد نسبتا شدید و غبارآلود است.

قاضی با بیان اینکه در روز چهارشنبه آسمان استان قم صاف است،عنوان کرد: در آن روز در برخی از ساعات شاهد وزش باد نسبتا شدید و هوای غبارآلود در استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: در روز چهارشنبه جهت وزش باد در استان قم شرقی و با حداکثر سرعت 50 کیلومتر بر ساعت است، در این روز حداقل و حداکثر دمای استان 20 درجه و 39 درجه خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب 22 درجه و 43 درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت 43 کیلومتر بر ساعت با جهت شمال غربی در این شهر بودیم.

قاضی در پایان یادآورشد: در 24 ساعت گذشته سردترین و گرم ترین نقاط استان قم به ترتیب منطقه سلفچگان با 19 درجه و منطقه فدک با 43 درجه بود.

انتهای پیام/ح

هوای قم غبار آلود می‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزش باد شدید در روزهای آینده در قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..