تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایجاد مجتمع تخصصی تصادفات در قم/دستگیری عاملان تصادفات ساختگی در قم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛مهدی کاهه  دادستان قم در دیدار با سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی استان قم، با بیان اینکه در قم تعامل بین دستگاه قضائی و نیروی انتظامی کم نظیر بوده به گونه‌ای که در بسیاری از مأموریت‌ها دادستان و معاونان دادستان در خط مقدم و در کنار نیروهای پلیس حضور دارند،گفت: رویکرد دستگاه قضائی همانند نیروی انتظامی جهادی و انقلابی است.

کاهه با اشاره به اینکه اخلال در نظم صرفاً استفاده از سلاح سرد نیست بلکه مزاحمت‌ها، آلودگی صوتی و دور دور کردن خودروها را نیز شامل می‌شود، اضافه کرد: تکرار جرمی مانند آلودگی صوتی هدفمند بوده و با توجه به شعار دادستانی یعنی قانون در خدمت عدالت بدون اغماض با این افراد برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه تعاملات فی مابین پلیس و دستگاه قضائی به نفع جامعه است به آسیب شناسی برخی جرائم در قم اشاره و افتتاح مجتمع قضائی در قم را از نمونه‌های آن برشمرد که منتج به کاهش برخی جرائم شده است.

وی در ادامه به نشست‌های فصلی مسئولان دستگاه قضائی با فرماندهی انتظامی و کلانتری‌های استان در راستای کاهش جرائم اشاره و هدف اصلی آن را برداشتن موانع پیش روی نیروی انتظامی در مأموریت‌ها ذکر کرد.

وی در ادامه به ایجاد مجتمع تخصصی فضای مجازی در قم با وجود ۳ قاضی و تشکیل شورای فضای مجازی با حضور نمایندگان پلیس فتا، اداره اطلاعات و سپاه در این رابطه اشاره کرد.

کاهه، سپس ضمن تأکید بر مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر در قم،تصریح کرد: هر چه تعامل بین نیروهای انتظامی، عملیاتی و قضائی در استان بیشتر باشد بهتر به نتیجه خواهیم رسید.

فرمانده انتظامی استان قم نیز در این دیدار بر ضرورت تأسیس و تقویت کلیه کلانتری‌های استان تأکید کرد.

سردار عبدالرضا آقاخانی با بیان اینکه هدف دستگاه قضائی و نیروی انتظامی مشترک است، ابراز کرد: دشمنان در تلاش هستند تا بین این دو سازمان اختلاف ایجاد کنند اما تا به امروز نتوانسته‌اند به خواسته خود دست پیدا کنند.

وی سپس بر ضرورت ایجاد دو پایگاه پلیس آگاهی در استان تأکید کرد و گفت: نیروهای ستادی دارای توان عملیاتی شناسایی شده‌اند و در کلانتری‌ها از وجودشان بهره خواهیم گرفت.

دادستان قم با بیان اینکه حساسیت استان قم باعث شده تا وقوع برخی حوادث جنبه ملی و گاهاً فرا ملی پیدا کند،عنوان کرد: برخورد با بدحجابی به دلیل جریحه‌دار کردن عفت عمومی همواره در دستور کار پلیس و دستگاه قضائی است.

دادستان قم همچنین ایجاد مجتمع تخصصی تصادفات را از دیگر اقدامات دستگاه قضائی در قم دانست که پزشکی قانونی، نماینده بیمه و قاضی در آن حضور دارند، بیان کرد: طی سال گذشته ۷۰ نفر به دلیل ایجاد تصادفات ساختگی در قم دستگیر شدند.

انتهای پیام/ح

دستگیری ۷۰ نفر در قم به دلیل ایجاد تصادف ساختگی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایجاد مجتمع تخصصی تصادفات در قم/دستگیری عاملان تصادفات ساختگی در قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..