تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهره برداری از ایستگاه راه‌آهن گاز مانوری قم درهفته دولت/ اتصال راه آهن قم به گمرک

بهره برداری از ایستگاه راه‌آهن گاز مانوری قم درهفته دولت/ اتصال راه آهن قم به گمرک

اعتماد گفت:طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته طرح ریل‌گذاری ایستگاه راه‌آهن گاز مانوری در گمرک استان هم‌زمان با هفته دولت به‌صورت رسمی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛محسن اعتماد مدیرکل راه‌آهن استان قم  پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد،گفت: اتصال راه‌آهن قم به گمرک می‌تواند در کاهش هزینه‌های تولید اثرگذار باشد.

مدیرکل راه‌آهن استان قم اعتبار در نظرگرفته‌شده برای اتصال راه‌آهن به گمرک قم را موردتوجه قرار داد وافزود: برای راه‌اندازی این خط مهم و اقتصادی اعتباری بالغ‌بر 9 میلیارد و 300 میلیون تومان در نظر گرفته‌شده که خوشبختانه این اعتبار تأمین‌شده است.

اعتماد ادامه داد: اتصال خطوط راه‌آهن به گمرک و شهرک شکوهیه دو سیاست مهم استانی بوده که می‌تواند روند تولید و اشتغال را با وضعیت بهتری روبه‌رو کند، بیش از دو کیلومتر خط راه‌آهن در داخل گمرک استان جانمایی خواهد شد.وی اتصال راه‌آهن به گمرک را مسئله‌ای مهم در بهبود وضعیت حمل بار دانست و اضافه کرد: با تلاش‌های صورت گرفته در سال‌های گذشته این طرح بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی پیداکرده و امید می‌رود با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در زمان‌بندی در نظر گرفته‌شده افتتاح و آماده بهره‌برداری شود.

وی با اشاره به پیش‌بینی افتتاح ایستگاه راه‌آهن گاز مانوری استان در هفته دولت بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته طرح ریل‌گذاری ایستگاه راه‌آهن گاز مانوری در گمرک استان هم‌زمان با هفته دولت به‌صورت رسمی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان میزان پیشرفت فیزیکی اتصال راه‌آهن به سیلوی قم ابراز کرد: این پروژه در حال حاضر بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تلاش می‌شود دو ماه آینده این پروژه به‌صورت کامل مورد بهره‌برداری قرار گیرد، برای راه‌اندازی این طرح درمجموع 28 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته‌شده است.

مدیرکل راه‌آهن استان قم طرح‌های اقتصاد مقاومتی استان در سال جاری را موردتوجه قرار داد وتصریح کرد: در سال جاری بیش از 128 میلیارد تومان پروژه اقتصاد مقاومتی تعریف‌شده که باید به‌صورت دقیق اجرایی شود،

اعتماد یادآورشد: طرح اتصال راه‌آهن به منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان یکی از طرح‌های مهم اقتصاد مقاومتی بوده که تاکنون بیش از 60 درصد از زیرساخت‌های آن تأمین‌شده است.

مدیرکل راه‌آهن استان قم عنوان کرد: هزینه بار و حمل‌ونقل محصولات صنعتی و تولیدی توسط کانتینری راه‌آهن به‌مراتب بسیار پایین‌تر از حمل‌ونقل جاده‌ای بوده که می‌تواند کمکی در مسیر تولید و اقتصاد واحدهای تولیدی باشد، در حال حاضر ظرفیت گمرک قم بیش از 10 هزار و 200 کانتینر است.

اعتماد ادامه داد: احیای خط راه‌آهن به سیلو قم یکی از رویکردهای اداره کل راه‌آهن استان در سال جاری بوده که برای این منظور بیش از 10 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته‌شده است.

انتهای پیام/ح

راه‌آهن قم به‌زودی به گمرک متصل می‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهره برداری از ایستگاه راه‌آهن گاز مانوری قم درهفته دولت/ اتصال راه آهن قم به گمرک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..