تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پسری در قزوین حساب پدر خود را خالی کرد

ساعت: 16:05 منتشر شده در مورخ: 1397/05/29 شناسه خبر: 1400205

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان قزوین از دستگیری فردی که اقدام به برداشت غیرمجاز به صورت اینترنتی از حساب بانکی پدر خود می‌کرد؛ خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ فخرالدین توکلی در گفت‌وگو با صبح قزوین اظهار کرد: با مراجعه احدی از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز به صورت اینترنتی از حساب بانکی وی، موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت. 


وی اضافه کرد: متهم دستگیر شده فرزند شاکی بوده که در بازجویی های فنی ماموران پلیس فتا با مشاهده مدارک غیرقابل انکار، به بزه انتصابی اعتراف و اذعان داشت با توجه به دسترسی به کارت عابربانک پدرش از اعتماد ایشان سوء استفاده کرده و به صورت وخفیانه برای حساب بانکی وی رمز دوم فعال و سپس اقدام به خرید اینترنتی کرده است. 

رئیس پلیس فتا از شهروندان درخواست کرد: نکات امنیتی در خصوص استفاده از کارت های بانکی را رعایت و به هیچ وجه اطلاعات کارت های بانکی خود را در اختیار دیگران قرار نداده و در صورت مجبور بودن در اسرع وقت رمز اول و دوم بانکی را حتما تغییر دهند. 

وی هشدار داد: نکات امنیتی در خصوص استفاده از کارت های بانکی را رعایت و به هیچ وجه اطلاعات کارت های بانکی خود را در اختیار دیگران قرار نداده و جهت اطلاع از تراکنش های بانکی خود، همچنین در اسرع وقت سامانه پیامکی حساب های بانکی خود را فعال تا از تراکنش‌های حساب بانکی خود مطلع شوید.

وی ادامه داد: با این کار می‌توانید مانع برداشت‌های غیرمجاز شوید زیرا هنگامیکه هرگونه برداشت غیر مجاز را مشاهده کردید می‌توانید برای مسدودی حساب بانکی خود اعم از مراجعه حضوری به بانک و یا استفاده از خدمات بدون کارت عابر بانک‌ها اقدام کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پسری در قزوین حساب پدر خود را خالی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..