تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور کاروان راهیان نور برادران اشنویه در یادمان شهدای آبشناسان

ساعت: 16:03 منتشر شده در مورخ: 1397/05/29 شناسه خبر: 1400124

کاروان راهیان نور برادران با حضور در منطقه عین الروم به زیارت یادمان شهید آبشناسان رفته و به یادبود شهداء ادای احترام کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، کاروان راهیان نور برادران اشنویه امروز جهت حضور در یادمان شهدای آبشناسان، توسط اعضاء شورای تامین شهرستان، نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولین ادارات شهرستان بدرقه شدند.

کاروان راهیان نور برادران با حضور در منطقه عین الروم به زیارت یادمان شهید آبشناسان رفته و به یادبود شهداء ادای احترام کردند.

در این مراسم سرهنگ پاسدار عباس محمدی معاون هماهنگ کننده سپاه اشنویه ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین خواستار نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت در بین آحاد مردم شد.

جعفر پناهی از راویان ستاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان و از راویان کشوری سخنران اصلی یادواره بود و بیاناتی پیرامون ارزش خون شهداء، ایثار و شهادت و چگونگی زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان و ادامه راه شهداء داشتند.در پایان مراسم از سه خانواده شهید با اهداء لوح و هدایا تقدیر بعمل آمد. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور کاروان راهیان نور برادران اشنویه در یادمان شهدای آبشناسان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..