تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طنین دعای عرفه در بیش از 400 نقطه مازندران

ساعت: 16:32 منتشر شده در مورخ: 1397/05/29 شناسه خبر: 1400236

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: بیش از 410 مسجد، حسینیه و مکان‌های مذهبی آماده برگزاری دعای عرفه در مازندران است که نسبت به سال گذشته از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام ناصر شکریان‌امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: بیش از 410 مسجد، حسینیه و مکان‌های مذهبی آماده برگزاری دعای عرفه در مازندران است که نسبت به سال گذشته که در 350 نقطه برگزار شد از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است.

وی با اشاره به حضور پررنگ جوانان در کنار سایر اقشار جامعه در مراسم دعای عرفه، افزود: 88 نقطه در شهرستان بابل، 48 نقطه در شهرستان آمل، 38 نقطه در بابلسر، 33 نقطه در ساری، 26 نقطه در قائم‌شهر، 34 نقطه در نوشهر و چالوس، 22 نقطه در محمودآباد و پنج نقطه در کلاردشت درنظر گرفته شده است که نسبت به سال گذشته از رشد خوبی برخوردار بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: این مراسم معنوی همه‌ساله با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود که نشان‌دهنده علاقه‌مندی و توجه عمیق مردم به اعتقادات دینی بوده که به برکت انقلاب اسلامی شکل گرفته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طنین دعای عرفه در بیش از 400 نقطه مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..