تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای طرح تقویت گشت کنترل نامحسوس پلیس در مازندران

ساعت: 12:42 منتشر شده در مورخ: 1397/05/29 شناسه خبر: 1400090

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران عنوان کرد؛

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران از اجرای تقویت گشت کنترل نامحسوس پلیس راهنمایی و رانندگی در استان با هدف توسعه فرهنگ خودکنترلی در رانندگان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، مهدی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: برخورد با تخلفات حادثه‌ساز و الزام رانندگان متخلف به رعایت اصول و مقررات راهنمایی و رانندگی از عوامل پیشگیری از بروز تلفات و خسارت‌های ناشی از حوادث رانندگی به شمار می‌روند.

وی تصریح کرد: اجرای طرح‌های موقت و بهره‌گیری از روش‌های جدید منطبق با وضعیت ترافیک استان در راستای اصلاح فرهنگ رانندگی از راهکارهای اجرایی پلیس برای ساماندهی ترافیک شهری در استان است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران خاطرنشان کرد: با هدف توسعه فرهنگ خودکنترلی و قانونمندی در رانندگان، برخورد قاطع با رانندگان قانون گریز و متخلف و ایجاد جو روانی بین رانندگان طرح تقویت کنترل نامحسوس شهری در 22 شهرستان به اجرا در آمد.

وی از بکارگیری 18 دستگاه خودرو برای اجرای طرح گشت نامحسوس از شهرداری‌ها و سازمان‌های حمل و نقل درون‌شهری در سطح استان خبر داد و افزود: عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی با استفاده از این خودروها به صورت نامحسوس روزانه با تخلفات رانندگی برابر ضوابط و مقررات برخورد می‌کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای طرح تقویت گشت کنترل نامحسوس پلیس در مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..