تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اشتغال 68 هزار کارگر گنبدی در 5800 کارگاه

ساعت: 16:28 منتشر شده در مورخ: 1397/05/29 شناسه خبر: 1400249

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گنبد خبرداد؛

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان هم گفت: 68 هزار کارگر در 5800کارگاه کوچک و بزرگ در گنبد اشتغال دارند که از این تعداد 35 هزار نفر آنها بیمه هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، عبدالحکیم سلاق در در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اعلام این خبر همچنین اذعان کرد: از ابتدای امسال 545نفر از مقرری بگیران بیمه بیکاری در شهرستان گنبد در کلاس های پیشگیری از اعتیاد شرکت کرده اند.

وی  افزود: در رستای اجرای طرح شهید شوشتری در مناطق آسیب پذیر گنبدکاووس، کلاس های آموزش بافتنی و خیاطی و عروسک سازی درمحله اسلام آباد برگزار شد که 150 نفر در این کلاس‌ها شرکت کردند.

عدم محدودیت پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به بهبودیافتگان

سلاق اظهار کرد: با توجه به تزریق اعتبارات مشاغل خانگی و اعتبارات دیگرهیچ گونه محدودیتی برای ارائه تسهیلات به بهبودیافتگان نداریم و متقاضیان می توانند برای تشکیل پرونده و معرفی به بانک اقدام کنند.

وی همچنین برگزاری مسابقات ورزشی، کارگاههای آموزشی ویژه کارگران ، جشن نشاط در اسلام آباد و اجرای طرح غربالگری تست اعتیاد برای کارگران به ضورت رایگان را از دیگر اقدامات این اداره عنوان کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اشتغال 68 هزار کارگر گنبدی در 5800 کارگاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..