تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خانواده آزادگان اسوه صبر، ایستادگی، عشق و وفاداری بودند + تصاویر

ساعت: 16:26 منتشر شده در مورخ: 1397/05/29 شناسه خبر: 1400232

صبح امروز به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی در مراسمی با حضور فرماندار شهرستان و مسئولین از آزادگان شهرستان گالیکش تجلیل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه؛ فرماندار گالیکش امروز در این آیین گفت: 26 مردادماه یک روز تاریخی برای انقلاب اسلامی است و همه آزادگان که سال‌ها در اسارت و تحت شدیدترین شکنجه‌ها قرارگرفته بودند حقیقتاً مجاهدین راستین فی سبیل الله هستند.

nilkooh3078 1

حسن خسروی افزود: نکوداشت این روز درواقع، نکوداشت جلوه‌های بسیار زیبا از ایثار، مردانگی، ایستادگی، مقاومت و آزادگی است.

وی با اشاره به صبر و استقامت آزادگان در زمان اسارت گفت: قطعاً یکی از مهم‌ترین دلایل پیروزی ما در دوران دفاع مقدس مقاومت و ایستادگی آزادگان در زمان اسارت بود که نه‌تنها اعتقاد و ایمان رزمندگان اسلام را به نمایش می‌گذاشت بلکه باعث تضعیف روحیه رژیم بعثی و دشمنان نیز می‌شد.

فرماندار گالیکش با اشاره به نقش مهم و برجسته مرحوم حاج علی‌اکبر ابو ترابی پدر آزادگان در رهبری و هدایت اسرا یاد و خاطره این عالم مجاهد را گرامی داشت.

وی اضافه کرد: در دوران اسارت دشمن نه‌تنها نتوانست هیچ بهره سیاسی ببرد بلکه به‌واقع این دوران در نقش یک دانشگاه سازنده ظاهر شد که از آن انسان‌هایی معتقدتر به میهن اسلامی بازگشتند.

خسروی با اشاره به اهمیت و جایگاه خانواده‌های آزادگان از آنان به‌عنوان اسوه صبر و ایستادگی و عشق و وفاداری یادکرد.

فرماندار گالیکش تصریح کرد: خاطرات تلخ، دوران بسیار سخت و شکنجه‌های جسمی و روحی هنوز با آن‌ها هست ولی با همه این اصول، از همه بیشتر از این نظام حمایت و پشتیبانی می‌کنند.

گفتنی است در این دیدار از آزادگان سرافراز شهرستان گالیکش با اهدای هدایایی تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

nilkooh3078 1

nilkooh3078 1

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خانواده آزادگان اسوه صبر، ایستادگی، عشق و وفاداری بودند + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..