تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ممنوعیت استفاده از آب لوله کشی در روستای صندل آباد بجنورد/ تعداد مسموم ها به 84 نفر رسید

ساعت: 16:32 منتشر شده در مورخ: 1397/05/29 شناسه خبر: 1400217

از روز گذشته به علت مسمومیت 84 نفر از ساکنان روستای صندل آباد بجنورد استفاده از آب لوله کشی در این روستا ممنوع شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک ، ابراهیم بازخانه ای، رئیس مرکز بهداشت شهرستان بجنورد در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ساعات اولیه بامداد روز گذشته 28 مرداد طی اخبار واصله و تماس شهروندان مبنی بر مسمومیت تعدادی از اهالی صندل آباد، نیروهای مرکز بهداشت به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: تعداد افراد مسموم شده به 84 نفر رسید که 50 نفر هم اکنون بستری هستند و بقیه به صورت سرپایی مداوا شدند.

بازخانه ای آب، غذا، میوه و سبزی را از عوامل مسمومیت زا در این منطقه قلمداد کرد.

وی گفت:  با توجه به اینکه دریافت نتیجه آزمایش ها 24 تا 48 ساعت وقت نیاز دارد، از روز گذشته استفاده از آب در روستای صندل آباد ممنوع شده است و با همکاری  شرکت آب و فاضلاب روستایی تانکرهایی حامل آب سالم در  این روستا مستقر شدند.

بازخانه ای افزود: همچنین آموزش هایی جهت پیشگیری از مسمومیت ها به ساکنان منطقه داده شد.

وی خاطر نشان کرد: بیشترین تعداد افراد مسموم شده از منطقه ی امام رضا(ع) این روستا گزارش شده است.

روستای صندل آباد در فاصله ی 2 کیلومتری منطقه ی شرق سپاه بجنورد واقع شده است.

صبح روز گذشته در پی اعلام مسمومیت اهالی روستای صندل آباد، یاران، دادستان بجنورد به این موضوع ورود کرد و با فراخواندن دستگاه های علوم پزشکی، نیروی انتظامی و آب و فاضلاب روستایی خواست تا ضمن کنترل بهداشت مردم درباره چرایی این موضوع تحقیق و آن را اعلام کنند. 

انتهای پیام/ 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ممنوعیت استفاده از آب لوله کشی در روستای صندل آباد بجنورد/ تعداد مسموم ها به 84 نفر رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..