تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کره جنوبی حریف ایران در یک‌ هشتم نهایی شد

کره جنوبی حریف ایران در یک هشتم نهایی شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به گزارش خبرنگار در آخرین دور مرحله گروهی رقابت های فوتبال بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا اندونزی از ساعت ۱۶:۳۰ عصر امروز(دوشنبه) چهار بازی در گروه های A و E برگزار شد.

در گروه A تیم های اندونزی و هنگ کنگ در ورزشگاه چاتریوت چاندرابهاگا به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با برتری ۲ بر یک میزبان به اتمام رسید. لائو هوک مینگ(۳۸) برای هنگ کنگ و جایا عرفان(۴۶) جانیت استفانو(۸۵) برای اندونزی گلزنی کردند. با این نتیجه هنگ کنگ ۷ امتیازی شده و در رتبه سوم قرار گرفت. اندونزی ۹ امتیازی هم به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک هشتم نهایی شد تا در مرحله یک هشتم نهایی با سوریه رو به رو شود.

در دیگر بازی این گروه تیم های لائوس و چین تایپه که شانسی برای صعود نداشتند در ورزشگاه پاکان ساری مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت لائوس با۲ گل چانسامونه پومالیوونگ(۵) و تینی بونمالای(۷۴) حریف را از پیش رو برداشت تا با ۳ امتیاز در کنار تایوان یک امتیازی از دور مسابقات حذف شود.

همچنین از گروه E هم امروز ۲ بازی برگزار شد. در مهم ترین دیدار این گروه کره جنوبی در ورزشگاه جالاک هاروپات با تک گل سون هیونگ مین(۶۳)قرقیزستان را از سد راه برداشت اما با توجه به شکست مقابل مالزی در بازی رو در رو به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله بعدی شد تا در این مرحله به مصاف ایران برود.

در دیگر بازی این‌گروه مالزی که تا پیش از بازی های امروز صدرنشین بود در ورزشگاه ویباوا موکتی با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب بحرین شد اما با توجه به برتری در بازی رو در رو مقابل کره جنوبی به عنوان تیم اول این گروه به مرحله یک هشتم نهایی رسید تا در این مرحله برابر ژاپن قرار بگیرد.حمود الشمسان(۳۷) و محمد حردان(۳۳ و ۸۹) برای بحرین و شیامی سفری محمد(۲۰) محمد رشید صفوی(۹۳) برای مالزی گلزنی کردند.

انتهای پیام/

نتایج گروه A و E  فوتبال در بازی‌های آسیایی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کره جنوبی حریف ایران در یک‌ هشتم نهایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..