تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیگیری پرونده مالیاتی پرسپولیس در دستور کار مدیران

پیگیری پرونده مالیاتی پرسپولیس در دستور کار مدیرانبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، هیئت مدیره پرسپولیس ، امروز دوشنبه تسکیل جلسه داد و درباره مسایل مختلف بحث و گفتگو شد.

در این نشست ابتدا درباره بدهی های باشگاه که باید برای اخذ مجوز حرفه ای سازی باید تسویه شود بحث و گفتگو صورت گرفت. رقم باقیمانده برای این منظور با توجه به ارقام پرداختی و تخفیف های گرفته شده، 6 میلیارد تومان اعلام و درباره نحوه تامین اعتبار مورد نیاز برای حل و فصل این موارد ، بحث و تبادل نظر شد.

اعضای همچنین درباره پرداخت اولیه این فصل به بازیکنان صحبت و تامین آن از طریق درآمد اسپانسری باشگاه را پیگیری کردند.

تعیین وضعیت بدهی مالیاتی باشگاه که تعهد سنگین مالی را به بار آورده است و پیگیری این موضوع از کمیسیون ماده 251 مکرر از دیگر موارد مطروحه در این نشست بود. در این ارتباط همچنین خود وزارت ورزش و جوانان با توجه به این که باشگاه هایی چون پرسپولیس همیشه با هزینه های بیش از درآمد روبرو بوده اند، مسائل را پیگیری می کند.

ناهنجاری های موجود در ورزشگاه ها که در هفته های اخیر نمود بیشتری داشته است نیز از دیگر مسایل طرح شده در نشست امروز بوده است.

بیشتر بخوانید: خمارلو: زمان بازی برگشت پرسپولیس و الدحیل تغییر کرد

سفر به قطر برای بازی با الدحیل و برنامه ریزی های مربوط به آن چون اخذ روادید، بلیت هواپیما، محل تمرین ، هتل و سایر تدارکات مربوط به این سفر نیز از جمله مواردی بود که هیئت مدیره درباره آن ها تصمیم گیری کرد.

انتهای پیام/

خروجی جلسه هیئت مدیره پرسپولیس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیگیری پرونده مالیاتی پرسپولیس در دستور کار مدیران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..