تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعویض پرده خانه خدا/ بیتوته حجاج در صحرای عرفات + فیلم و تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ موسم حج از جمله سفرهای ماندگاری است که لحظات ناب آن را نمی توان با هر فیلم و عکسی ثبت کرد، از این رو گفتن حضور در سرزمین وحی برای کسانی که از این سفر الهی بازمانده اند کار آسانی نیست. سفری که  ثانیه به ثانیه آن پر از خاطرات نابی است که برای هر فرد گاهی یکبار بیشتر رقم نمی خورد، پس خوش به سعادت کسانی که از این حضور به نحو احسنت استفاده می کنند. ما هم به سهم خودمان سعی می کنیم با حجاج کشورمان ارتباط برقرار کنیم و از حال و هوای این روزها در سرزمین وحی برای شما گزارش کنیم.

شب گذشته با حرکت حجاج به سمت صحرای عرفات و مُحرم شدن آنها در مسجد شَجَره اعمال حج به شکل رسمی آغاز شد، درصورتی که سرزمین وحی در روزهای گذشته با حضور حجاج کشورهای مختلف سفیدپوش شده بود. این در حالی است که حال و هوای مکه شب گذشته با بارش رحمت الهی همراه بود و براثر وزش شدید باد و طوفان پرده کعبه کنار رفت و امروز مراسم آیین تعویض پرده انجام شد.

*با این اتفاق بسیاری از کاربران با انتشار فیلم و عکس این صحنه را ماندگار کردند و نوشتند:

«این هم از طوفان دیشب و پرده خانه خدا؛ که بعدش هم پرده عوض شد و پرده جدید نصب شد..»

* ههمچنین یکی از کاربران از حال و هوای حجاج گفت و یادی از سفر اربعین حسینی کرد:

تعویض پرده خانه خدا/ بیتوته حجاج در صحرای عرفات

«اون‌هایی که شب در موکب خوابیدن، کاملا میتونن اون حس و حال رو درک کنن.
بااین تفاوت که این جا همه مُحرِم هستند و لباس سپید بر تن دارند؛ و در اربعین، همه عزادار مُحَرَم هستند و جامه سیاه بر تن دارند.
اما در هر دو سفر، لبیک می‌گوییم و به سوی عشق حرکت می‌کنیم.
لبیک یا الله، لبیک یا حسین..
همچنان دعاگوی تان هستم»

تعویض پرده خانه خدا/ بیتوته حجاج در صحرای عرفات

* در نهایت گزارش امروز با التماسی به حجاج و پیام رهبر انقلاب اسلامی خاتمه می دهیم:

«حجاج عزیز! دعا برای مظلومان را فراموش نکنید؛ رهبرانقلاب، در #پیام_حج۹۷:
حجّاج عزیز! دعا برای امّت اسلامی و مظلومان را در سوریه و عراق و فلسطین و افغانستان و یمن و بحرین و لیبی و پاکستان و کشمیر و میانمار و دیگر نقاط فراموش نکنید و قطع دست آمریکا و دیگر مستکبران و ایادی آنان را از خداوند بخواهید. ۹۷/۵/۲۸»

تعویض پرده خانه خدا/ بیتوته حجاج در صحرای عرفات

با دیدن این عکس ها برای ما که از قافله حج جامانده ایم، چیزی جز حسرت باقی نمی ماند، حسرتی که سعی می کنیم با گذاشتن  هشتک التماس دعا به حجاج، آن را جبران کنیم و به زائران یادآوری کنیم که به یاد ما جاماندگان از حج نیز باشند.»

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعویض پرده خانه خدا/ بیتوته حجاج در صحرای عرفات + فیلم و تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..