تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتفلیکس از تبلیغات میان‌برنامه‌ای برای معرفی سریال‌ها استفاده می‌کند

طبق ادعای برخی از کاربران، نتفلیکس در فاصله‌ی بین پایان و آغاز قسمت قبلی و قسمتِ جدید سریال‌ها، دیگر ساخته‌های خود را تبلیغ می‌کند.

برخی از کاربران به‌تازگی گزارش‌هایی را منتشر کرده‌اند که از تبلیغات میان‌برنامه‌ای نتفلیکس خبر می‌دهند. براساس گزارش این کاربران، در فاصله‌ی بین پایان و آغازِ قسمت قبلی و اپیزودِ جدید سریال‌ها، نتفلیکس دیگر ساخته‌های خود را به کاربر نمایش می‌دهد.

تاکنون افراد مختلفی از بریتانیا، ایالات متحده این موضوع را گزارش داده‌اند. یک کاربر آمریکایی در توضیح این موضوع نوشته است:

پس از اینکه اپیزود به پایان رسید، صفحه‌ای با دیالوگِ «تماشای قسمت‌های بیشتر از سریال Shameless» نمایان شد و سپس جمله‌ی «اما اول یک نگاهی به سریال Insatible داشته باشید» روی صفحه‌نمایش نقش بست و تریلر مربوطه شروع به پخش کرد.

نتفلیکس در واکنش به این موضوع توضیحاتی به شرح زیر ارائه کرده است:

ما در حال آزمایشِ پیشنهادات در بین اپیزودها هستیم تا به کاربران در کشف روایت‌هایی که از آن‌ها لذت بیشتری می‌برند، کمک کند.

سال‌ها پیش نیز از پیش‌نمایش ویدیویی برای کاربران تلویزیون رونمایی کردیم؛ زیرا این امر زمان گردش و پیدا کردنِ محتوای موردعلاقه‌ی کاربر را به‌طرز محسوسی کاهش می‌داد.

مقاله‌های مرتبط:

با این حال چندی پیش این شرکت تصمیم بحث‌برانگیزی گرفت که به‌دنبالِ آن، ویدیو‌ها به‌صورت خودکار شروع به پخش‌شدن می‌کردند؛ این در حالی است که کاربر اجازه‌ی بی‌صداکردنِ ویدیوی در حال پخش را نداشت. همین موضوع شکایات بسیاری از کاربران را به‌دنبال داشت؛ زیرا تأثیری منفی بر تجربه‌ی کاربری سرویس یادشده گذاشته بود.

حال طبق توضیح نتفلکیس به یکی از کاربران ناراضی، تبلیغات میان‌اپیزودی، قابل رد کردن خواهند بود و از این حیث هیچ اجباری برای تماشای آن‌ها وجود ندارد.

سخنگوی Netflix در گفتگویی که انجام داده، روی کلمه‌ی «آزمایش» تأکید بسیاری کرده است؛ بنابراین درست به‌مانند هر محصول و قابلیت آزمایشی، ممکن است این ویژگی نیز هیچ‌گاه به‌صورت جهانی در دسترس کاربران قرار نگیرد و در همین فاز آزمایش از سرویس نتفلیکس حذف شود؛ البته تمام این‌ اتفاقات احتمالی، بستگی به‌‌نحوه‌ی استقبال کاربران دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتفلیکس از تبلیغات میان‌برنامه‌ای برای معرفی سریال‌ها استفاده می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..