تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیاست «ماموت‌خودرو» در فروش مطابق با رویه‌های قانونی کشور است

سیاست فروش ماموت‌خودرو پس از تعیین تکلیف از سوی وزارت صمت تنظیم شده و قیمت‌گذاری خودرو نیز مطابق با رویه‌ها و قوانین نهاد‌های اجرایی و نظارتی مربوطه انجام شده است.

به گزارش شمانیوز: باتوجه به درج خبری با عنوان «ماموت‌خودرو دوباره در تدارک ثبت‌نام است» لازم به ذکر است: سیاست فروش ماموت‌خودرو پس از تعیین تکلیف از سوی وزارت صمت تنظیم شده و قیمت‌گذاری خودرو نیز مطابق با رویه‌ها و قوانین نهاد‌های اجرایی و نظارتی مربوطه انجام شده است. براین‌اساس تا زمان اعلام دستورالعمل و اخذ تائیدیه‌های فروش ازسوی وزارت صمت و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، این شرکت برنامه فروشی را در دست اقدام ندارد. قابل‌توجه اینکه تنها مرجع اطلاع‌رسانی نماینده فولکس‌واگن در ایران وبسایت رسمی این شرکت است.

منبع:دنیای خودرو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیاست «ماموت‌خودرو» در فروش مطابق با رویه‌های قانونی کشور است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..