تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین وضعیت مذاکرات پتروشیمی با خارجی‌ها برای سرمایه‌گذاری

به گزارش شمانیوز: رضا نوروززاده  درمورد ادامه حضور شرکت‌ها و سرمایه گذاران خارجی در صنعت پتروشیمی ایران گفت: این موضوع را باید از ترامپ سوال کرد زیرا شرکت‌هایی که تصمیم به حضور در صنعت پتروشیمی ایران را دارند باید از آن سو تعیین تکلیف شوند.

وی با اشاره به ظرفیت ایران برای جذب سرمایه گذار گفت: به نظر من ایران ظرفیت بسیار بالایی برای سرمایه گذاری دارد و از مزیت خوبی برخوردار است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی درمورد مذاکرات شرکت‌های خارجی برای توسعه طرح‌های پتروشیمی ایران نیز توضیح داد: امیدواریم مذاکراتی که بین صنعت پتروشیمی و کشورها و شرکت‌های خارجی انجام می‌شود به نتیجه برسد زیرا مذاکرات مثل سابق ادامه دارد.

نوروززاده درمورد آمادگی شرکت ملی صنایع پتروشیمی برای مقابله با تحریم‌ها اظهار کرد: صنعت پتروشیمی ایران آمادگی مقابله با تحریم‌ها را دارد. مگر این شرایط را قبلا پشت سر نگذاشتیم؟ مجدد می توانیم همه برنامه ها را ادامه دهیم و توان مدیریت شرایط تحریم را داریم.

بر اساس این گزارش، ایران در دوران پسابرجام مذاکرات خود را با شرکت‌های معتبر دنیا آغاز کرد و مجددا فعالیت صنایع پتروشیمی در بازارهای صادراتی اروپا و همچنین آمریکای جنوبی آغاز شد. به طوریکه بسیاری از شرکت‌های معتبر خارجی که قبلا در صنعت پتروشیمی ایران حضور نداشتند، اعلام تمایل کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین وضعیت مذاکرات پتروشیمی با خارجی‌ها برای سرمایه‌گذاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..