تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضیحات آقای سفیر درباره آقازاده بی ادبش

احمد سبحانی، سفیر اسبق جمهوری اسلامی ایران در کاراکاس، مطلب منتشرشده به نقل از وی درباره فرزندش را تکذیب کرد.

به گزارش شمانیوز: در پی انتشار مطالبی به نقل از «احمد سبحانی» سفیر اسبق جمهوری اسلامی ایران در ونزوئلا درباره فرزندش «محمدرضا (ساشا) سبحانی» در فضای مجازی در پی تشکیل کمپین «#فرزندت_کجاست»، در تماس با احمد سبحانی در خصوص صحت و سقم این مطلب سؤال کردیم که وی آن را تکذیب کرد.

وی در عین حال با تأیید اینکه محمدجواد (ساشا) فرزند اوست، گفت: «محمدرضا ۳۱ ساله، فرزند اینجانب است اما از نظر روش و منش زندگی و عقاید متفاوت بوده و همه تلاش من برای هدایت وی ناموفق بوده و ارتباط ما با هم به کلی قطع شده و لذا وی مسئول عملکرد خودش می‌باشد که مورد تأیید و حمایت من نیست.»

سبحانی که پیش از این سفیر جمهوری اسلامی ایران در مکزیک و همچنین مدیرکل اسبق آمریکای لاتین و غرب آسیای وزارت امور خارجه بوده است، همچنین تأیید کرد که صفحه‌ای در اینستاگرام دارد، ولی مطلب منتشرشده به نقل از وی و با عکس وی در فضای مجازی اصلاً درست نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضیحات آقای سفیر درباره آقازاده بی ادبش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..