تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رادیو تهران؛ گوگل صوتی شهروندان تهرانی/ به زودی «خبر فوری» را در رادیو پایتخت دنبال کنید

رادیو تهران گوگل صوتی شهروندان تهرانی / علیرضا مبینی مدیر گروه تهران و رویدادهای رادیو تهران در گفتگو با خبرنگار  حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درباره برنامه های این شبکه و تولیدات جدیدی که به زودی روی آنتن  می رود، گفت: برنامه تهران من از ۱۹ تیرماه ۹۷ با محوریت پر کردن اوقات فراغت شنوندگان در تابستان به روی آنتن رادیو تهران رفت و تلاش کردیم تا برنامه‌ای ریتمیک و شاد عصرگاهی و امیدآفرین را به روی آنتن رادیو ببریم.

وی بیان کرد: ساعاتی که برنامه تهران من پخش می‌شود، معمولا ساعات پر ترافیکی خیابان‌های شهر است. به همین دلیل ریتم برنامه را بالا گرفته ایم تا شهروندانی که دیگر به ترافیک تهران عادت کرده اند، روزشان را پر انرژی سپری کنند. برنامه ما بیشتر با محوریت موسیقی است و سعی می‌کنیم خبر‌های روز را با لحنی متفاوت در اختیار مردم قرار دهیم و از لحاظ اخبار مهم شنوندگانمان به غنای اطلاعاتی برسند.

مدیر گروه تهران و رویدادهای شبکه رادیویی تهران همچنین تصریح کرد: از نکته‌های جالب برنامه تهران من پیشنهاد‌های عصرانه‌ای است که در برنامه بیان می‌شود. به طور مثال ما برای همراهانمان پیشنهاد تئاتر‌های روی صحنه، فیلم‌های سینمایی در حال اکران و ... را داریم که در طول هفته به آن‌ها می‌پردازیم.

مبینی درباره رویکرد برنامه در فصول دیگر سال نیز اظهار کرد: در حال حاضر در این برنامه اوقات فراغت تابستان اولویت ماست و بنا را بر بالا بودن انرژی برنامه قرار داده ایم؛ اما حتما در پاییز و زمستان تغییراتی را در برنامه شاهد خواهیم بود و رویکرد برنامه عوض خواهد شد. مستند‌هایی را با موضوعاتی که شهر تهران با آن‌ها درگیر است، نظیر حاشیه نشینی، اعتیاد، طلاق و مصرف بی رویه لوازم آرایشی در دست تولید داریم که برای زمان‌هایی که برنامه بیشتر به سمت موضوعی شدن پیش رفت، از آن‌ها در برنامه بهره بریم.

وی گفت: این برنامه تا سال بعد ادامه خواهد داشت و در فصول مختلف رویکر‌دهای مختلفی خواهیم داشت و فضا‌های مختلفی را متناسب با ایام هر موقع از سال تجربه خواهیم کرد.

مبینی درباره برنامه های پرمخاطب شبکه رادیویی تهران عنوان کرد: رادیو تهران برنامه‌های مختلفی در قالب‌های گوناگون در حال پخش دارد که مهمترین آن‌ها برنامه «مرورگر ۱۳۳۲ » است. برنامه ای که با توجه به شعار سال به بخش‌های کلان اقتصادی مانند ارز، واردات خودرو و کشاورزی می‌پردازد. «از رادیو تهران بپرسید» دیگر برنامه‌ای است که شبیه گوگل صوتی عمل می‌کند و مخاطبان با توجه به موضوع روز برنامه، تماس می گیرند و سوال خود را می پرسند. مسائل حقوقی، آشپزی و پزشکی حوزه‌هایی هستند که کارشناسان آن در این برنامه حضور پیدا کرده‌اند و پاسخگوی سوالات مردم بودند. برنامه «بر بلندای همت» که از رادیو تهران پخش می‌شود بر موضوع کارآفرینی و آسیب شناسی ها‌ی حوزه صنعت و کشاورزی تمرکز دارد و تلاش می‌کند تا به نوعی رسانه اهالی مختلف شاغل در این بخش باشد.

وی همچنین درباره برنامه های در دست تولید شبکه بیان کرد: اخیراً در حال طراحی یک برنامه مستند گزارشی ویژه شناخت توانمندی‌ها و ظرفیت‌های اقتصادی سایر شهر‌های کشور هستیم تا فتح بابی برای آن دسته از شهروندان تهرانی شود که علاقه‌مند به سرمایه گذاری در ظرفیت‌های کمتر استفاده شده باشند.

مبینی در پایان اظهار کرد: یک رویکرد جدید را هم در شبکه با عنوان «خبرفوری» دنبال می‌کنیم تا در هر برنامه‌ای بتوانیم به لحظه خبر‌های مهم را به گوش مخاطبان برسانیم.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رادیو تهران؛ گوگل صوتی شهروندان تهرانی/ به زودی «خبر فوری» را در رادیو پایتخت دنبال کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..