تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقاشی مونالیزا و افراد مشهور با استفاده از باکتری!

برترین‌ها: تیمی از دانشمندان ایتالیایی پرتره‌های مونالیزا، آلبرت انیشتین، چارلز داروین و ... را با استفاده از باکتری و با موفقیت نقاشی کرده اند. محققان میلیون‌ها باکتری را از نظر ژنتیکی تغییر دادند تا با سرعت قابل کنترل نور به نرمی حرکت کنند و سپس با استفاده از پروژکتور نور دیجیتالی آن‌ها را به شکل طرح‌هایی با تراکم‌های قابل تنظیم و پیچیده مرتب کردند.

نقاشی مونالیزا با استفاده از باکتری

برای این کار، لایه‌های باکتری‌ ای‌کولای باید به نسخه کاملی از تصویر اصلی تبدیل شوند. باکتری‌های شناور مثل ماشین‌ها در ترافیک، در مناطق خاصی جمع می‌شوند و سرعتشان کاهش می‌یابد. دانشمندان با کنترل سرعت آن‌ها با استفاده از الگو‌های مختلف تابش نور تراکم باکتری‌ها در نقاط خاص را دستکاری می‌کنند.

نقاشی مونالیزا با استفاده از باکتری

در حالی که دانشمندان توانایی چیدن باکتری‌ها به شکل الگو‌های دو بعدی پیچیده را پیدا کرده و در این فرآیند پرتره‌های واقعی خلق کرده اند، از تحقیقات آن‌ها انتظار می‌رود دستاورد‌های بزرگتری برای جوامع علمی به ارمغان آورد. این کار به ما اجازه می‌دهد حرکت جمعیت عظیم باکتری‌ها را دقیقتر از قبل کنترل کنیم که می‌تواند برای ساخت نسل بعدی دستگاه‌های میکروسکوپی بسیار ارزشمند باشد.

نقاشی مونالیزا با استفاده از باکتری نقاشی مونالیزا با استفاده از باکتری نقاشی مونالیزا با استفاده از باکتری نقاشی مونالیزا با استفاده از باکتری



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقاشی مونالیزا و افراد مشهور با استفاده از باکتری!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..