تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر کیس Xperia XZ3 نشان می‌دهند این گوشی قرار است یک دوربین داشته باشد

تصاویر کیس Xperia XZ3 نشان می‌دهند این گوشی قرار است یک دوربین داشته باشدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از زمانی که کمپانی سونی از تولید لنز IMX586، یک سنسور 48 مگاپیکسلی دوربین خبر داد، شایعه‌های زیادی درباره پرچمدار بعدی این شرکت به گوش رسید درباره این که قرار است این گوشی با یک دوربین تولید شود. پس از این شایعه‌ها حتی رندرهایی از این گوشی ساخته شدند و حالا اطلاعات جدیدی از پرچمدار بعدی سونی منتشر شده است. تصاویری از کیس‌های چرمی Xperia XZ3 منتشر شده‌اند که فقط دو حفره در پشت خود دارند. یکی از این لنزها برای حسگر اثر انگشت و یکی هم برای دوربین آن است یعنی این گوشی قرار است فقط یک دوربین در پنل پشتی خود داشته باشد.

هرچند این خبرها هنوز از طرف کمپانی سونی تأیید نشده‌اند. چندین مورد از تصاویر غیر رسمی کیس‌های این گوشی هم دیده شده‌اند که در پشت خود دوربین دوگانه‌ای را نشان می‌دهند. در بین ویژگی‌های غیررسمی که برای Xperia XZ3 معرفی شده‌اند، دوربین دوگانه‌ای دیده می‌شود که دوربین آن را مانند XZ2 نشان می‌دهد یعنی دو لنز 19 و 12 مگاپیکسلی برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

البته بسیاری از کاربران هستند که مشتاق قرار داشتن یک دوربین در پشت پرچمدار سونی هستند. اگر این خبر حقیقت داشته باشد، دوربین 48 مگاپیکسلی Xperia XZ3 دوربین‌های P20 Pro هوآوی و Nokia 808 Pureview را از نظر کیفیت پشت سر خواهد گذاشت. بسیاری از دوربین‌های دوگانه‌ای که در پنل‌های پشتی گوشی‌های حال حاضر بازار جهان قرار داده شده‌اند، برای بازاریابی شرکت‌ها هستند ولی تا آنجایی که پیش رفت این اقدام برای شرکت سونی چندان جواب نداد و بازار این شرکت در زمینه تولید اسمارت‌فون با مشکل مواجه شد.

گفتنی است، در حال حاضر هیچ مدرکی از این وجود ندارد که سونی قرار است از کدام ورژن گوشی خود تولید کند اما احتمال بسیار قوی وجود دارد که این شرکت Xperia XZ3 را در چند مدل طراحی کند که یکی از آن‌ها یک دوربین 48 مگاپیکسلی و یکی دیگر دوربین دوگانه Xperia XZ2 را داشته باشد.

تصاویر کیس Xperia XZ3 نشان می‌دهند این گوشی قرار است یک دوربین داشته باشد

انتهای پیام/

تصاویر منتشر شده از کیس‌های Xperia XZ3



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر کیس Xperia XZ3 نشان می‌دهند این گوشی قرار است یک دوربین داشته باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..