تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بی‌بی‌سی آرزوی تکرار تاریخ را به گور می‌برد +تصویر

بی‌بی‌سی آرزوی تکرار تاریخ را به گور می‌برد +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تحلیگر سابق بی‌بی‌سی از زمینه سازی یکساله  بی‌بی‌سی برای کودتای 28 مرداد1332 خبر داد. علی علیزاده در توصیف نقش رادیو بی‌بی‌سی در این کودتا در حساب کاربری توئیتر خود  نوشت:

تحریمهای انگلیس و کارشکنی‌ نفوذیهایش اقتصاد ایران را بحرانی کرده بود. رادیوBBC فارسی یکسال شبانه روز به سیاستهای مصدق حمله و او را تنها مسئول رنج مردم معرفی میکرد.
بعد از یکسال زمینه‌چینی، نیمه شب۲۸ مرداد۳۲، BBC با پیامی ویژه، کودتا را کلید زد.

آرزوی تاریخ تکرار را به گور میبرند

بی‌بی‌سی آرزوی تکرار تاریخ را به گور می برد+ تصویر

پیش از این علیزاده به عنوان کارشناس و تحلیلگر در برنامه های شبکه فارسی بی‌سی‌سی حضور داشته است. این بار او با انتشار این متن در حساب کاربری توئیترش از غرض ورزی این بنگاه سخن پراکنی در طی عمر خبریش پرده  برداشته است.نیمه شب 28مرداد رادیو بی‌سی‌سی با انتشار اعلام اکنون دقیقا 12 نیمه شب است آمادگی و حمایت خود از کودتای از پیش طراحی شده توسط آمریکا را به گوش شاه رساند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بی‌بی‌سی آرزوی تکرار تاریخ را به گور می‌برد +تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..