تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاشمر میزبان 33 خبرنگار استان خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ خبرنگاران پس از بازدید از بقاع متبرکه سید مرتضی (ع)، سیدحمزه (ع) و سیدمحمد (ع) با رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشمر دیدار کردند.

 حجت‌الاسلام و المسلمین حسین نیساری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر گفت : هدف از برگزاری این تور رسانه‌ای آشنایی خبرنگاران استان با بقاع متبرکه این شهرستان و ایجاد تعامل با اصحاب رسانه در راستای تبلیغ و ترویج فرهنگ است .

وی افزود: امیدواریم در حوزه وقف بتوانیم کارگروه یاوران وقف و رسانه را راه اندازی کنیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر ادامه داد : وظیفه این کارگروه را تلاش برای ایجاد وقف در حوزه کمک به رسانه‌ها و خبرنگاران دانست و عنوان کرد: اگر خبرنگاران وابسته به هیچ نهادی نباشند آزادنه و راحت‌تر خواهند توانست به مسائل بپردازند و اطلاع رسانی کنند.


 حجت‌الاسلام و المسلمین  نیساری از کاشمر به عنوان دومین شهر زیارتی استان، چهارمین شهر زیارتی کشور و یکی از ۱۵ شهر موقوفه‌ای کشور نام برد و اظهار کرد: بزرگترین موقوفه کاشمر معروف به ابن علی الکاسفی با ۵۰۰ سال قدمت است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع شهرستان کاشمر دارای ۱۳۰۰ موقوفه و ۱۳ هزار رقبه است، گفت: موقوفه امین التجار و مرحوم فتحی از دیگر موقوفه‌های بزرگ شهرستان کاشمر هستند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر طرح آرامش بهاری را یکی از ویژه برنامه‌های اداره اوقاف و امور خیریه دانست و گفت: امسال هفتمین سالی است که طرح آرامش بهاری برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر با اعلام اینکه در طرح نشاط معنوی که در سه بقعه شهرستان کاشمر برگزار می‌شود ۲۸ مربی فعالیت دارند، افزود: طرح آرامش بهاری در ۲۷ پایگاه شهر و روستا با حضور بیش از ۱۴۰۰ دانش آموز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین  نیساری در پایان از پیش بینی حضور ده هزار نفر در سه بقعه متبرکه برای برگزاری دعای عرفه خبر داد و گفت: همزمان با دهه ولایت طرح استانی ویژه برنامه ولایت علوی در این شهرستان برگزار خواهد شد.  

انتهای پیام // و .ت

  برگزاری تور رسانه‌ای بازدید از بقاع متبرکه و امامزادگان در کاشمر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاشمر میزبان 33 خبرنگار استان خراسان رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..