تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با گران فروشان ومحتکرین برخورد قانونی خواهد شد

تامین کالا‌های اساسی در شهرستان فیروزهابوافضل حکیم پور سرپرست فرمانداری شهرستان فیروزه درحاشیه جلسه هفتگی تنظیم بازار وتامین کالا‌های اساسی شهرستان فیروزه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ گفت: سهمیه شهرستان در خصوص کالا‌های اساسی مانند گوشت سفید گرم ومنجمد، برنج، شکر، قند، گوشت قرمز و روغن با قیمت مصوب اخذ شده و به شهرستان منتقل خواهد شد. وی افزود: مردم شهرستان فیروزه هرگونه گران فروشی و احتکار را به بازرسان صنعت معدن تجارت اعلام نمایند. سامانه ۱۲۴ شهرستان نیز فعال شده است. سرپرست فرمانداری شهرستان فیروزه گفت: نظارت بر بازار تشدید شده و با کسانی که کالای مورد نیاز مردم را احتکار کنند و یا نسبت به افزایش قیمت‌ها بدون ضابطه مبادرت ورزد به تعزیرات حکومتی معرفی تا مطابق با قانون با وی برخورد شود.


حکیم پور افزود: برای نظارت کامل بر بازار و جلوگیری از سواستفاده برخی افراد؛ باید همه مردم در نقش بازرسین افتخاری عمل کنند و مراتب تخلف را گزارش نمایند.


وی از راه اندازی یک واحد عرضه مواد غذایی و کالا‌ی اساسی مردم با برند معتبر کشوری در فیروزه خبر داد وگفت: در مرکز شهرستان یک برند کشوری در صدد راه اندازی فروشگاه بزرگ می‌باشد، که در صورت تحقق این امر تامین نیاز مردم در خصوص کالا‌های اساسی از جمله گوشت به قیمت مناسب، شرایط مطلوبی فراهم خواهد شد.

انتهای پیام // ف. ک

  فراهم کردن کالا‌های مورد نیازمردم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با گران فروشان ومحتکرین برخورد قانونی خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..