تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Mechanism + Update v1.06-PLAZA برای کامپیوتر

دانلود بازی Mechanism درباره ی رباتی تنها می باشد. این بازی در سبک ماجراجویانه، معمایی و ایندی است که توسط استودیو Alexander Goodwin توسعه داده شده و منتشر گردیده است. به دنیایی استیم پانک و غم انگیز پا بگذارید که توسط بیماری عجیبی با نام Phlegm آلوده شده است. رباتی تنها از خواب بیدار می شود و متوجه تغییر دراماتیک دنیای خود شده است. تومورهای مشکلی که با نام Flegma شناخته می شوند، در همه جای دنیایش رسوخ پیدا کرده و باعث مرگ و میر تعداد زیادی از ربات ها شده است. قهرمان ما کاملا گم شده است. چه چیزی سرانجام این دنیای آشفته خواهد بود؟ این موضوع تماما به تصمیم های شما وابسته است.

دنیای بازی Mechanism را با دقت کاوش کنید؛ هر حرکت و تصمیمی که بگیرید باعث تغییر در دنیای بازی می شود. با استفاده از آبجکت های متعدد به حل معماهای دشوار بپردازید. بیماری Flegma نه تنها ارگان های حیاتی شما، بلکه تمامی ربات ها را آزرده خواهد کرد. تمامی مکانیزم های بازی بر اساس سطح آلودگی کاراکتر بازی شکل خواهند گرفت. ماجراجویی های زیادی که در دانلود بازی Mechanism قرار داده شده اند، بسیار شبیه به آن چیزی است که در سری بازی های Souls شاهد آن بوده ایم. شما باید هر رازی که در هر گوشه از محیط بازی می باشد را کشف نمایید تا بتوانید از گذشته ی خود اطلاعات کسب کنید. تمامی گیم پلی بازی Mechanism بر اساس روایات بصری شکل می گیرد. نکته جالب در مورد این بازی، این است که تنها توسط یک نفر توسعه یافته و دوستان و خانواده اش حامی وی بوده اند.

Mechanism PC-PLAZA

آپدیت بازی Update v1.06-PLAZA اضافه شد

دانلود-بازی-Mechanism

اسکرین-شات-بازی-Mechanism اسکرین-شات-بازی-Mechanism اسکرین-شات-بازی-Mechanism اسکرین-شات-بازی-Mechanism اسکرین-شات-بازی-Mechanism اسکرین-شات-بازی-Mechanism info

Mechanism – – an adventure game about a lonely robot. Dive into a depressive steampunk world which has been infected with a strange disease called “Phlegm”.

A lone robot wakes up and finds out that his world has changed dramatically. Black tumors called Flegma are everywhere and have caused the death of countless robots. Our hero is totally lost, just as you are. What happends to the world depends only on your choices.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/Windows 10
Processor: Intel I5
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 650 / AMD Radeon HD 7750
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/Windows 10
Processor: Intel I7
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 960 / AMD Radeon R9 285
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) محتوای موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل لینک دانلود رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Mechanism + Update v1.06-PLAZA برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..