تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود VideoCleaner 5.4 نرم افزار بهبود کیفیت تصاویر دیجیتال و ویدیوها

نرم افزار VideoCleaner یکی از بهترین ابزارهای حاضر به منظور پردازش و بهبود تصاویر دیجیتال و تمامی فرمت های ویدئویی است که به صورت بسیار باکیفیت و با کارکردهای فراوان ارائه شده است. این برنامه به منظور کارکردهای پلیسی و پزشکی ارائه شده است و می توانید از آن در دوربین های امنیتی استفاده کنید و کیفیت تصاویر خود را بسیار بهبود ببخشید.

نرم افزار به صورت رایگان ارائه شده است و هر فرمت ویدئویی را می توانید با ابزارهای پیشرفته ویرایش کنید و اندازه فایل ها را تغییر دهید. این برنامه ویدئوهای فشرده شده را پشتیبانی می کند و مشکلی از بابت فرمت های ناشناخته نیز نخواهید داشت. با دانلود این برنامه می توانید وضوح تصاویر گرفته شده از چهره را بهبود بخشید و شماره هایی که ناخوانا هستند و در اداره های پلیس کارکرد دارند را شناسایی کنید. این برنامه کارکردهای بسیار ویژه تری در ارگان های مختلف دارد و می توانید به عنوان منبع برای گرفتن سیگنال های ترافیکی و آتش سوزی نیز استفاده کنید.

کاور-VideoCleaner

با دانلود VideoCleaner می توانید اعوجاج سیگنال ها را تغییر دهید و به صورت معکوس از تثبیت کننده حرکات نیز استفاده کنید. یقینا این ها همگی الگوریتم های بسیار پیچیده ای هستند که سازندگان این برنامه به صورت اختصاصی ایجاد کرده اند و موجب بهبود عالی تصاویر و ویدئوهای دیجیتال شده اند. حرکات دوربین ممکن است که لغزش های زیادی داشته باشد؛ حال با دانلود VideoCleaner می توانید این لغزش هارا حذف کنید و فریم های شفاف تری را از ویدئوهای خودش داشته باشید.

ویژگی های کلیدی نرم افزار VideoCleaner:

تشخیص اعوجاج های پیشرفته امکان استفاده از ارگان های مختلف و حساس پشتیبانی از ویدئوهای فشرده شده استفاده از فرمت های اختصاصی الگوریتم های بسیار پیشرفته بهبود وضوح چهره ها واضح سازی شماره پلاک ها در اداره پلیس شناسایی بهتر سلاح ها و ادوات غیرمجاز در گمرک ها شناسایی سیگنال های ترافیکی و آتش سوزی آشکارسازی جزئیات بسیار کوچک پشتیبانی تمام وقت سازندگان برنامه اسکرین-شات-VideoCleaner اسکرین-شات-VideoCleaner اسکرین-شات-VideoCleaner اسکرین-شات-VideoCleaner info

VideoCleaner is FREE forensic video enhancement and tamper detection software created for law enforcement, and now available to everyone. Use any Windows computer to process digital images and nearly any compressed video, including some proprietary formats, and VdeoCleaner includes a screen capture tool for everything else. Advanced compression algorithms support best evidence at minimal file sizes.

Adjust a few real-time sliders to brighten poorly lit scenes, improve facial clarity, recover license plates, change viewing perspective, reverse lens distortion, stabilize camera motion, and so much more. Faint movements (e.g. weapon or person), distant color changes (e.g. fire origin or traffic signal), and small details become obvious.

VideoCleaner is a labor of passion intended for the sole purpose of determining the truth, regardless of one’s financial status. Everything is free, including lifetime support and updates. If you appreciate the software, please share your opinions to help others to discover it too.

سیستم مورد نیاز

OS: Windows XP or Later

Free Disk: 100MB

راهنمای نصب

نرم افزار به صورت کاملا رایگان می باشد. جهت فعال سازی پلاگین های پیش نیاز برای اجرای صحیح نرم افزار، لطفا فایل PDF که همراه فایل دانلودی شما می باشد را با دقت مطالعه نمایید.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود VideoCleaner 5.4 نرم افزار بهبود کیفیت تصاویر دیجیتال و ویدیوها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..