تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعطیلی تمام شد ترافیک بیشتž

تعطیلی تمام شد ترافیک بیشتر/کشور"موتورها" را عشق است!

ورزش > دیگر ورزشها - آنچه که بیشتر از هر چیز دیگری در اندونزی میزبان بازی های توی چشم می‌زند ترافیک است و موتورسوارانی که جولان می‌دهند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرآنلاین به بازی های آسیایی؛عجیب بود؛در روزهایی که کشور اندونزی سالگرد استقلال اش را جشن گرفته بود شهر چندان شلوغ نبود.ترافیک بود اما نه مثل امروز.امسال روز استقلال آنها چسبیده بود به دو روز تعطیلی آخر هفته و به همین دلیل جاکارتا،پایتخت اندونزی چندان شلوغ نبود اما به نظر ماجرا و ترافیک های مشهور جاکارتا تازه آغاز شده است.توصیف آن شاید امکان پذیر نباشد،اما پر بیراه لقب کشور موتورها را به اندونزی نسبت نداده اند.نکته ای که جلب توجه می کند این است که بیشتر موتورسواران،مسافر کش هستند و با کلاه های سبز و قرمز خودشان در سطح شهر خودنمایی می کنند و از آن جالب تر اینکه خیلی از آنها زن هستند.اینجا تا چشم کار می کند موتورسیکلت است.موتورسیکلت هایی که قرار بوده باری از ترافیک جاکارتا بردارند اما خودشان باری شده اند روی ترافیک شهر.اینجا باید پیاده رفت تا زودتر به مقصد رسید.

251 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعطیلی تمام شد ترافیک بیشتž»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..