تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۰ مورد از عجیب‌ترین نسخه‌های خاص گوشی‌های هوشمند

وب سایت گجت نیوز - دانیال حجاری: نسخه های خاص گوشی های هوشمند معمولا با هدف ترغیب دسته‌ای خاص از کاربران به خرید آن‌ها و یا مشتاق کردن تمامی کاربران عرضه می‌شوند. در این مطلب با ده مورد از عجیب‌ترین ادیشن های گوشی های هوشمند که تاکنون عرضه شده‌اند آشنا خواهیم شد.

۱۰ مورد از عجیب‌ترین نسخه‌های خاص گوشی‌های هوشمند

گوشی‌سازان با هدف جلب توجه بیشتر، اقدام به ساخت نسخه های خاص گوشی های هوشمند خود می‌کنند. این محصولات در اغلب مواقع فقط از نظر ظاهری متفاوت بوده و به همین دلیل قیمت بیشتری دارند، اما خریداران می‌توانند از این طریق یک گوشی هوشمند خاص در اختیار داشته باشند. در برخی مواقع، نسخه های خاص گوشی های هوشمند بیش از اندازه متفاوت شده و شکلی عجیب و غریب پیدا می‌کنند! در این مطلب با 10 مورد از محصولات این چنینی که تا امروز معرفی شده‌اند آشنا خواهیم شد.

نسخه هاتسون میکو شیائومی می 6 ایکس

۱۰ مورد از عجیب‌ترین نسخه‌های خاص گوشی‌های هوشمند

گفته می‌شود یک تصویر بهتر از هزاران کلمه موضوعی را تشریح می‌کند، به همین دلیل کافی است به منظور پی بردن به دلیل خاص بودن نسخه هاتسون میکو شیائومی می 6 ایکس (Xiaomi Mi 6X Hatsune Miku Edition) به تصویر بالا دقت کنید!

شیائومی در همکاری با Vocaloid، پنج هزار دستگاه از این نسخه را به قیمت 320 دلار به فروش رساند. علاوه بر بدنه خاص، جعبه خاصی نیز برای این گوشی طراحی شده و درونش در کنار یک کارت هدیه، یک پاوربانک 10 هزار میلی‌آمپر ساعتی نیز وجود داشت. از آنجایی که نسخه های خاص گوشی های هوشمند همیشه قیمت بیشتری دارند، نسخه خاص این گوشی نیز با قیمت حدود 40 دلار بیشتر به فروش می‌رسید.

نسخه خاص ریزر فون

۱۰ مورد از عجیب‌ترین نسخه‌های خاص گوشی‌های هوشمند

شرکت ریزر در کنار معرفی یک گوشی هوشمند گیمینگ، یکی از نسخه های خاص گوشی های هوشمند معرفی شده تا امروز را نیز عرضه کرد که در پشت آن، لوگوی نئونی سبز شرکت حک شده بود. شرکت تنها 1337 دستگاه از این نسخه خاص را به بازار عرضه کرد. تنها تفاوت آن با نسخه عادی، استفاده از رنگ تجاری و منحصربه‌فرد ریزر داخل لوگوی پشت دستگاه به جای یک رنگ ساکت و خاموش عادی بود.

نسخه اونجرز مارول وان پلاس 6

۱۰ مورد از عجیب‌ترین نسخه‌های خاص گوشی‌های هوشمند

وان پلاس با زرنگی تمام، نسخه‌ای خاص از پرچمدار سال 2018 خود عرضه کرد که کاربران زیادی مشتاق به خرید آن هستند. آیا فردی را سراغ دارید که عاشق فیلم‌های ابر قهرمانی استودیو مارول و سری فیلم‌های اونجرز نباشد؟

یکی از اصلی‌ترین سازندگان نسخه های خاص گوشی های هوشمند وان پلاس است، به طوری که هر سال یک ادیشن منحصربه‌فرد از گوشی هایش را مخصوص بازارهای خارج از چین طراحی و عرضه می‌کند. برای وان پلاس 6 تم اونجرز (OnePlus 6 Marvel Avengers Limited Edition) انتخاب شد. رنگ طلایی به کار رفته در بدنه این نسخه شدیدا چشم‌نوازی کرده و لوگوی اونجرز در پشت آن حک شده است. برای این نسخه چند تصویر پس‌زمینه خاص از سری فیلم‌های اونجرز در نظر گرفته شده و از همه مهمتر، همراه با گوشی، یک قاب محافظ آیرون من به کاربران ارائه می‌شود!

عجیب‌ترین نکته درباره نسخه اونجرز مارول وان پلاس 6 این بود که هر گوشی به همراه یکی از شش قطعه فلزی قابل جمع‌آوری عرضه می‌شد. شرکت سازنده می‌خواست کاربران برای خرید و جمع‌آوری تکه‌های پازل دیگر کاربران تشویق شده و تشنه داشتن هر شش قطعه فلز شوند. به این ترتیب می‌توانستند در یک مسابقه که در Dubai IMG World of Adventure برگزار می‌شود شرکت کنند.

نسخه استفن کری ویوو ایکس پلی 6

۱۰ مورد از عجیب‌ترین نسخه‌های خاص گوشی‌های هوشمند

برخلاف سایر گوشی هایی که تا اینجا دیدیم، در نسخه استفن کری ویوو ایکس پلی 6 (Vivo Xplay6 Steph Curry Limited Edition) به جای قهرمانان تخیلی، بر روی یک سوپر استار واقعی تمرکز شده است. این شرکت چینی پیش از معرفی اولین گوشی مجهز به اسکنر اثر انگشت روی نمایشگر و همچنین یک گوشی مجهز به دوربین سلفی با قابلیت مخفی شدن، به وسیله عرضه نسخه استفن کری ویوو ایکس پلی 6 توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرد.

علاوه بر این که بدنه این نسخه دارای رنگ آبی فوق‌العاده جذابی بود، کاربران درون جعبه یک دست‌بندی ورزشی و یک استیکر نگهدارنده گوشی داخل انگشت نیز دریافت می‌کردند. برای طرفداران دنیای بسکتبال، این یکی از بهترین نسخه های خاص گوشی های هوشمند تا امروز به شمار می‌رود.

ال جی وی 35 تینکیو سیگنچر ادیشن

۱۰ مورد از عجیب‌ترین نسخه‌های خاص گوشی‌های هوشمند

برای کاربرانی که به ویژگی‌های سخت افزاری ال جی وی 35 تینکیو علاقه‌مند شده اما به نظرشان این گوشی آن طور که باید خاص نیست، پیشنهاد خوبی وجود دارد. شرکت به وسیله معرفی ال جی وی 35 تینکیو سیگنچر ادیشن با قیمت 1800 دلار نیاز این دسته از کاربران را برطرف کرد.

در این نسخه تغییر چندانی اعمال شده و اصلی‌ترین ویژگی آن، استفاده از زیرکونیوم سرامیک به جای شیشه محسوب می‌شود. به همین دلیل مقاومت بسیار بالایی در برابر خط و خش از خود نشان خواهد داد. افزایش ظرفیت داخلی به 256 گیگابایت از دیگر ویژگی‌های ال جی وی 35 تینکیو سیگنچر ادیشن به شمار می‌رود.

اگرچه قیمت گوشی دو برابر شده و به رقم 1800 دلار رسیده است، اما در عوض کاربران با خرید ال جی وی 35 تینکیو سیگنچر ادیشن یک هدفون وایرلس بنگ و اولافسن Beoplay H9i نیز دریافت می‌کنند که به تنهایی 500 دلار قیمت دارد. متاسفانه تنها 300 دستگاه از این نسخه عرضه شد و همگی نیز کره جنوبی به فروش رسید.

هواوی میت آر اس پورشه دیزاین

۱۰ مورد از عجیب‌ترین نسخه‌های خاص گوشی‌های هوشمند

امروز همه جا از هواوی پی 20 پرو به خاطر داشتن دوربین سه گانه صحبت می‌کنند، در حالی که یک گوشی بسیار خاص‌تر از آن نیز وجود دارد. هواوی میت آر اس پورشه دیزاین علاوه بر داشتن همین ماژول دوربین سه گانه، اولین گوشی هوشمند مجهز به 512 گیگابایت ظرفیت داخلی محسوب شده و طراحی و مشخصات فنی آن در مقایسه با دیگر پرچمداران بزرگترین گوشی‌ساز چینی به میزان زیادی بهبود پیدا کرده است. در بین نسخه های خاص گوشی های هوشمند شاید این تنها محصول مستقل باشد.

برای تعریف ویژگی‌های این گوشی کافی است بگوییم اگر هواوی میت 10 با هواوی پی 20 پرو لقاح کند، فرزندشان میت آر اس پورشه دیزاین خواهد بود! این گوشی از دوربین سه گانه پی 20 پرو استفاده می‌کند، اما از نظر طراحی، از سبک منحصربه‌فرد محصولات سری میت پیروی کرده است. برای خرید نسخه مجهز به 256 گیگابایت یا 512 گیگابایت ظرفیت داخلی آن باید به ترتیب دو هزار و صد دلار و دو هزار و ششصد دلار پرداخت کنید.

نسخه لامبورگینی اوپو فایند ایکس

۱۰ مورد از عجیب‌ترین نسخه‌های خاص گوشی‌های هوشمند

در بین نسخه های خاص گوشی های هوشمند این مرتبه با یک گوشی سفارشی‌سازی شده بر اساس لوگوی یک اتومبیل‌ساز خاص رو به رو هستیم. به کار رفتن برند لامبورگینی در این نسخه اوپو فایند ایکس سبب شده قیمت آن در مقایسه با نسخه عادی به میزان زیادی افزایش پیدا کند.

به عنوان تفاوت‌های نسخه لامبورگینی اوپو فایند ایکس (Oppo Find X Lamborghini Edition) با نسخه اصلی آن باید به پشتیبانی از فناورژی شارژ سریع SuperVOOC، به کار رفتن لایه‌ای از فیبر کربن بر روی پنل شیشه‌ای پشتی و افزایش حجم حافظه داخلی به 512 گیگابایت اشاره کرد. در طراحی جعبه گوشی از چراغ‌های جلویی لامبورگینی اونتادور و در طراحی روکش کابل یو اس بی C گوشی از سیم پیچ احتراق موتور همین خودرو الهام گرفته شده است.

اچ تی سی ایکس فانک وان ام 8

۱۰ مورد از عجیب‌ترین نسخه‌های خاص گوشی‌های هوشمند

در سال 2014 و قبل از آن، گوشی های اچ تی سی به خاطر استفاده از بدنه تمام فلزی جزو منحصربه‌فردترین محصولات بازار موبایل به شمار می‌رفتند. اچ تی سی به منظور دادن هدیه‌ای خاص به کاربران بعد از معرفی گوشی وان ام 8، یکی دیگر از نسخه های خاص گوشی های هوشمند دنیا را متولد کرد. در همکاری با PHUNK Studios، این شرکت 64 دستگاه دارای حکاکی خاص در پنل پشتی آن‌ها را عرضه کرد. نیمی از گوشی ها دارای روکش نقره‌ای و نیم دیگر دارای روکشی از جنس طلا بودند.

نسخه فراری ورتو تی آی

۱۰ مورد از عجیب‌ترین نسخه‌های خاص گوشی‌های هوشمند

ممکن است از دیدن نام ورتو در لیست نسخه های خاص گوشی های هوشمند متعجب شده باشید، چرا که محصولات دارای این برند همگی به صورت پیش‌فرض خاص و منحصربه‌فرد هستند! دلیل قیمت بالای گوشی های ورتو استفاده از الماس در طراحی بدنه آن‌ها است.

اما این شرکت در سال 2013 وارد مرحله جدیدی از تولید گوشی شد و نسخه فراری ورتو تی آی را با الهام گرفتن از خودروی فراری فراری اف 12 برلینتا طراحی کرد. نکته جالب اینجاست که چرم به کار رفته در بدنه این گوشی، دقیقا همان چرمی است که اتومبیل‌ساز داخل فراری اف 12 برلینتا به کار برده بود. برای خرید این گوشی باید 16 هزار و سیصد دلار نافابل پرداخت می‌کردید!

نسخه‌‌های خاص میتو ام 8 اس

۱۰ مورد از عجیب‌ترین نسخه‌های خاص گوشی‌های هوشمند

میتو تعدادی دیگر از نسخه های خاص گوشی های هوشمند را به یکباره به دنیای موبایل عرضه کرد. این چهار گوشی هوشمند دارای رنگ‌های بدنه فوق‌العاده شاد و جذابی بوده و چهار نوع طرح گرافیکی متفاوت بر روی پنل پشتی هر یک نقش بسته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۰ مورد از عجیب‌ترین نسخه‌های خاص گوشی‌های هوشمند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..