تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیام علت جدایی از استقلال را فاش کرد

ادعای تیام برای اعلام جدایی از استقلال تیام: به خاطر خانواده‌ام به امارات آمدم
مهاجم سنگالی باشگاه عجمان امارات که در ابتدای فصل جدید از استقلال جدا شده مدعی شد به خواست خانواده‌اش به امارات رفته است.

۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات

تیام: به خاطر خانواده‌ام به امارات آمدم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مامه تیام گفت: بعد از آنکه به همراه خانواده‌ام برای انجام مسابقه استقلال مقابل العین به امارات سفر کردیم همسرم علاقمند شد تا در این کشور زندگی کنیم. من هم با توجه به خواست همسرم تصمیم گرفتم به یک باشگاه اماراتی بپیوندم.

وی اضافه کرد: حضور در فوتبال امارات برای من دوران تازه‌ای را آغاز می کند و با توجه به قرارداد دو ساله‌ای که با باشگاه عجمان امضا کرده‌ام امیدوارم به تمام اهداف و خواسته‌های خودم برسم. در استقلال موفق به زدن 12 گل در 13 مسابقه شدم که آمار بسیار خوبی است. می‌خواهم این روند موفق را در امارات دنبال کنم. از اعتماد مسئولان باشگاه عجمان متشکرم و می‌خواهم یک فصل موفق و خوب را در کنار هم سپری کنیم.

تیام در حالی با امضای قراردادی دو ساله به عجمان امارات پیوسته که مسئولان باشگاه استقلال مدعی هستند این انتقال غیر قانونی بوده است. حتی شفر سرمربی استقلال نیز اخیرا گفته تیام شاید دو ماه دیگر به استقلال بازگردد!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیام علت جدایی از استقلال را فاش کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..