تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت نشان تجاری اعتبار صنعت هوایی کشور را افزایش خواهد داد

دبیر ستاد توسعه هوایی و هوانوردی معاونت علمی:

دبیر ستاد توسعه هوایی و هوانوردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، افزایش هرچه بیشتر اعتبار صنعت هوایی کشور را در گرو ثبت نشان تجاری دانست.

به گزارش شمانیوز: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، منوچهر منطقی با اشاره به ضرورت ثبت نشان تجاری در حوزه هوایی، بیان کرد: برای تحقق این هدف، اقدام به تشکیل شبکه‌ای بزرگ در حوزه هوایی و هوانوردی خواهیم کرد تا در دل این شبکه، بتوان مجموعه‌ای از فعالان صنعت هوایی را دور هم جمع کرد.
وی، تاسیس مجموعه‌ای به صورت شبکه‌ای بزرگ در راستای تشکیل علامت تجاری برای بیشتر شناخته شدن شرکت‌ها در داخل و خارج کشور به منظور توسعه بازار در این بخش را ضروری دانست و گفت: برای این کار نیز تاکنون اقدامات مختلفی داشته‌ایم، اما این اقدامات کافی نیست و باید تلاش بیشتری برای رونق صنعت هوایی انجام شود.
وی همچنین با تاکید اینکه، بسیاری از پیشرفت‌های حوزه هوایی در چند سال اخیر رقم خورده است، افزود: به عنوان مثال ساخت هواپیما‌های ۸ نفره، طراحی و ساخت پهپاد‌ها و افتتاح مرکز ملی نوآوری پهپاد‌ها با هدف توسعه صنعت هوایی در کشور مورد حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار دارد.
رییس مرکز ملی فضایی معاونت علمی همچنین در ادامه، اولویت‌بندی نیاز‌های حوزه فضایی در کشور را برای تخصیص بودجه ضرورتی انکارناپذیر دانست.
منطقی در خصوص بودجه بخش فضایی کشور، گفت: برای تخصیص بودجه به بخش فضایی کشور باید حوزه‌های کاری این بخش اولویت‌بندی شده تا بودجه درستی به این بخش اختصاص یابد.
وی افزود: همیشه یک اشتباهی در بخش بودجه وجود دارد، هنگامی که ما می‌گوییم بخش تحقیقات، بودجه تحقیقاتی را با سایر بودجه‌ها در کنار هم می‌بینیم و اگر بودجه به طور عمومی زیاد شد، آن بخش تحقیقات هم زیاد می‌شود و اگر هم کم شد، آن نیز کم می‌شود.
به گفته منطقی، نخستین کاری که برای بیمه کردن بخش علمی و فناوری باید انجام دهیم این است که یک بودجه تحقیقات را جداگانه در نظر بگیریم. ممکن است که این بودجه کم باشد، اما محققان بر اساس همین بودجه برنامه‌ریزی می‌کنند.
دبیر ستاد توسعه هوایی و هوانوردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ادامه داد:اگر این دو اتفاق بیافتد، پیشرفت دستاورد‌های فضایی و هوایی در کشور نسبت به وضعیت فعلی خیلی بالاتر خواهد شد.

منبع:ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت نشان تجاری اعتبار صنعت هوایی کشور را افزایش خواهد داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..