تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گرانترین نیمکت تاریخ بارسلونا؛ ۲۹۴ میلیون یورو!

وبسایت نود: به نقل از مارکا، بارسلونا در هفته اول لالیگا در نیوکمپ به مصاف آلاوز رفت و با گل های مسی (۲) و کوتینیو این تیم را شکست داد تا شروع مقتدرانه ای داشته باشد.

ارنستو والورده سرمربی بارسلونا در این بازی ترکیبی را روانه میدان کرد که در آن بازیکن جدیدی دیده نمی‌شد. او ترجیح داد بازیکنان جدید را روی نیمکت قرار دهد تا بدین ترتیب نیمکت بارسا در این بازی، بسیار لوکس و گران قیمت به نظر برسد. در حقیقت تمامی بازیکنان جدید به اضافه فیلیپه کوتینیو، گران ترین خرید تاریخ باشگاه بازی مقابل آلاوز را از روی نیمکت آغاز کردند.

هفت بازیکنی که نیمکت بارسا را در مقابل آلاوز تشکیل می‌دادند، مجموعا ۲۹۴ میلیون یورو هزینه در بر داشته اند؛ یسپر سیلسن (۱۳)، کوتینیو (۱۵۵)، مالکوم (۴۱)، کلمنت لنگلت (۳۵)، آرتور (۳۱) و آرتورو ویدال (۱۹)

اشتباه نکردید. در بالا نام ۶ بازیکن را خواندید. نفر هفتم نیمکت بارسا رافینیا بود که با توجه به پرورش او در لاماسیا، هیچ هزینه ای برای او پرداخت نشده است.

فصل قبل، ارزش گرانترین نیمکت بارسا به ۱۳۱ میلیون یورو می‌رسید اما در این فصل و در همان بازی اول، ارزش نیمکت به بیش از دو برابر ارتقا یافته است. در فصل قبل تفاوت زیادی بین تیم اصلی بارسا و نیمکت نشینان این تیم مشاهده می‌شد و همین مسئله در برخی بازی ها والورده را به شدت اذیت کرد. اما در تابستان باشگاه دست به خرج برد و برخی بازیکنان آن نیمکت ضعیف نظیر آلکس ویدال، آندره گومش، لوکاس دینیه و یری مینا دیگر جایی در تیم ندارند.

البته نکته منفی این موضوع، کمرنگ تر شدن نقش بازیکنان لاماسیا در تیم اصلی است. یکشنبه در شرایطی رافینیا تنها بازیکن اصیل نیمکت محسوب می‌شد که ۵ سال قبل، تمامی بازیکنان روی نیمکت هم محصولات خود باشگاه بودند.

از دست دادن بازیکنان لاماسیا، در کنار تغییر سیستم تیم از ۳-۳-۴ به ۲-۴-۴، اتفاقی بوده که در ماه های گذشته بحث های زیادی را به وجود آورده و این ادعا مطرح شده که آبی اناری ها در حال از دست دادن فلسفه و هویت خود هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گرانترین نیمکت تاریخ بارسلونا؛ ۲۹۴ میلیون یورو!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..