تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا شفر از پاسخ به ابهامات طفره می‌رود؟

خبرگزاری مهر: در این که شرایط تیمی استقلال نسبت به گذشته دستخوش تغییرات مثبتی شده و روند بهتری در این تیم شکل گرفته تردیدی نیست. اما این رشد اتفاقی است که غیر از آن از باشگاه استقلال انتظار نمی‌رفت و اگر غیر از این بود جای سئوال داشت.

به خصوص که آبی ها از یک مربی کارکشته و کهنه کار آلمانی استفاده می کنند که به تازگی بابت ۵۰ سال حضورش در فوتبال جشن گرفته است. شفر باید هم استقلال را در جاده موفقیت قرار می داد، اما با سرعتی بیشتر از سرعت کنونی.

با این وجود در خصوص مسائلی مربوط به این تیم در نقل و انتقالات ابهاماتی وجود دارد که از بین نرفته است. باوجود این که بارها در این موارد از شفر طرح سئوال شده، اما وی همواره با هوشمندی و ارائه یک پاسخ تکراری و قراردادن قدرت شایعه سازی رسانه های ایران در کنار کیفیت فرش و خاویار و کباب ایرانی، از پاسخگویی به آنها طفره رفته است.

اما می‌توان این ابهامات را در قالب چند سئوال طرح کرد تا در صورتی که مسئولین باشگاه استقلال و یا شفر صلاح دانستند در خصوص آنها شفاف سازی کنند. در غیر اینصورت این ابهامات همچنان باقی می ماند.

بویان که بود، از کجا آمد و به کجا رفت؟

فصل گذشته و در حالی که تیم استقلال تشنه جذب یک مهاجم تمام کننده بود، ناگهان سر و کله یک هافبک خارجی ناشناخته در این تیم پیدا شد که رقم قرارداد او کم نبود و مدت قراردادش هم یک و نیم ساله بود. این بازیکن که از کشور صاحب فوتبالی هم به ایران نیامده بود، در عمل هم نشان داد که هرگز در حد و اندازه‌های لیگ برتر ایران نیست و بقدری عملکرد ضعیفی داشت که شفر علیرغم این که با اصرار این بازیکن را استقلالی کرد، هیچ توجیهی برای دفاع از او و حفظش برای فصل بعد نداشت.

سئوال در خصوص بویان این بود که وی از کجا آمد؟ چرا آمد و چرا رفت؟ حالا که با داشتن قرارداد از لیست کنار گذاشته شده است تکلیف مطالباتش در فصل جاری چه می شود و مسئولیت ضرر و زیانی که حضور او متوجه باشگاه استقلال کرد را چه فردی بر عهده می گیرد؟ خود شفر که با اصرار او را استقلالی کرد یا مدیران سابق؟

فلسفه جذب میثم تیموری برای دفاع چپ چیست؟

شفر در حالی در پست دفاع چپ دست به جذب یک بازیکن جدید آن هم با قیمتی تقریبا بالا زد که در همین پست دو بازیکن جوان به اسم آرمین سهرابیان و میلاد زکی پور داشت و با این شرایط بازیکن سومی به اسم میثم تیموری گرفت.

وقتی این اتفاق بیشتر زیر سئوال می رود که بازیکن جذب شده با مصدومیتی جدی مواجه بود که هفته‌های زیادی از لیگ را به همین دلیل از دست می داد. پست های دفاع چپ و راست از جمله پستهایی است که معمولا مربیان دو بازیکن تخصصی در آن دارند و برای روزهای مبادا نیز از بازیکنانی چند پسته و یا جوان در این منطقه استفاده می کنند. جذب سه بازیکن تخصصی در پست دفاع چپ اتفاق عجیبی در هر تیم می تواند باشد. به خصوص که اگر بازیکن سوم و جدید مصدوم باشد.

دلیل جذب بازیکنان مصدوم چیست؟

استقلال تیمی نیست که برای آن بازیکن آسیب دیده جذب کنند تا مدتها زمان صرف بهبود این بازیکنان شود. شرایط تیم استقلال به نوعی است که بازیکن با این رویکرد جذب می شود که از همان روز اول بتواند قابلیت های خود را نشان داده و برای تیم مفید باشد.

خریدهایی مثل همام طارق، فرشاد محمدی مهر، روح الله باقری، و مرتضی تبریزی را باید در زمره خریدهای خوب این باشگاه دانست که از همان اولین حضورشان تاثیرگذاری خود را نشان دادند. حتی دانشگر هم از همان روز اول در ترکیب ثابت قرار گرفت و تاحدودی هم به این تیم کمک کرد. اما بدیهی است خریدهایی مثل مرتضی آقاخان و میثم تیموری با علم به صدمه دیدگی را باید از نقاط منفی نقل و انتقالات و ابهامات موجود در آن قرار داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا شفر از پاسخ به ابهامات طفره می‌رود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..